Andre som er helt vilt trøtte?

Rosetaske

Gammel bruker i ny drakt.
Septembermødre <3
Jeg husker jo fra forrige gang at jeg var ekstremt trøtt.


Og nå har jeg ei på 4 i tillegg til å ta meg av. Heldigvis er hun i bhg igjen i dag.


Har sovnet på sofaen tidlig på kvelden nå i juleferien, men i dag sovnet jeg jommen meg midt på dagen, og har sovet et par timer. Har drømt at både jentungen og mannen er hjemme, men har vært så trøtt at jeg ikke har klart å åpne øynene for å hjelpe dem. Og når jeg da faktisk klarer å våkne, så er det pus som ligger oppå meg og lager lyder og slikker meg i ansiktet :p
 
Jeg merker at jeg er myyye trøttere enn vanlig! Sovner alt for lett på sofaen? Noen som har noen tips til hvordan man kan få litt mer energi?
 
Jeg føler meg ikke trøtt egentlig, men sovner på sofaen idet jeg legger meg ned. Det har til og med hendt bare et par timer etter jeg har stått opp. Men på kvelden så sliter jeg veldig med å sovne, uansett om jeg legger med 23 eller 02.
 
trøtt og gjesper dagen lang, sovner omtrent med en gang jeg setter meg ned.. Men i går natt fikk jeg ikke sove når jeg endelig fikk lagt meg.. Barna har fått laken skrekk i løpet av jula så de sovner seint for tida, selvom de legger seg tidlig... Her begynner ikke skole/bhg før mandag så har noen dager til på å få tilbake døgnrytmen ;)
 
Jepp! Særlig litt utpå dagen. Sovnet på sofaen etter jobb i går og det forundrer meg ikke om jeg sovner i dag og... :)
 
Helt ekstremt trøtt! Ante ikke at det gikk an så tidlig! :p men sover veldig dårlig på natten, og bruker tid på å sovne inn. Og å sove på sofaen etter jobb hadde vært gull, men da er d jo middagstid :/ huff. Må komme meg inn i en god rytme nå når det står på....
 
Back
Topp