Andre som er ekstremt sliten og utmattet?

Oi, trodde det bare var jeg som hadde det slik og var litt unormal :p Hørt så mye om at 2. trimester er da du har så mye energi og ja.... :p

Syns jeg sover ekstremt mye for tida. 50 % sykemeldt, men er et ork å gå på jobb. Jobber halve dager, for hele dager, ja da hadde jeg vært utkjørt. Sovner gjerne et par timer etter jobb også. Føles ut som dagene går i litt jobb og resten til å hente seg inn igjen.

Hvordan skal dette gå når baby kommer ut da? Å attpåtil blir alene. Ja ja, dagens utblåsning fra meg :shy:
 
Er nå snart i uke 25, og er fortsatt ekstremt utmattet og blir sliten av den minste ting. Fungerer liksom ikke i hverdagen, og har vært sykemeldt en god stund på grunn av dette. Nå skal jeg prøve meg tilbake i jobb og kjenner allerede etter første vakten at jeg er helt utmattet! Orker ingenting om dagen, det er ganske frustrerende og lurer på om det er vanlig i denne tiden i svangerskapet? Trodde det egentlig bare var 1 trimester som var verst i forholdt til dette. Virker jo også tullete å å være sykemeldt fordi man er sliten, selv om det for meg er virkelig hemmende og gjør hverdagen veldig tung.
Jeg har det også sånn :( Jobber, men vet ikke hvor lenge det vil gå..
 
Føler meg ikke sliten som jeg gjorde tidlig i svangerskapet hvor jeg kunne sove 4/5 ganger i løpet av kvelden, men nå er det mer energiløst. Bare å lage middag er tiltak for tiden. Alt er liksom så tungt å komme i gang med.
 
Vært veldig tappet for energi og sliten, men har også slitt med anemi og jernmangel før jeg ble gravid. Føler nå at energien min begynner og komme tilbake og får vært aktiv med barna, rydda hus, laget middag, vasket klær og samtidig med ha energi og overskudd til overs når dagen er over[emoji4] og det kommer godt med når vi har 3 barn ifra før.
 
Føler meg ikke sliten som jeg gjorde tidlig i svangerskapet hvor jeg kunne sove 4/5 ganger i løpet av kvelden, men nå er det mer energiløst. Bare å lage middag er tiltak for tiden. Alt er liksom så tungt å komme i gang med.
Ja, det er vel kanskje det! God beskrivelse :)
 
Er nå snart i uke 25, og er fortsatt ekstremt utmattet og blir sliten av den minste ting. Fungerer liksom ikke i hverdagen, og har vært sykemeldt en god stund på grunn av dette. Nå skal jeg prøve meg tilbake i jobb og kjenner allerede etter første vakten at jeg er helt utmattet! Orker ingenting om dagen, det er ganske frustrerende og lurer på om det er vanlig i denne tiden i svangerskapet? Trodde det egentlig bare var 1 trimester som var verst i forholdt til dette. Virker jo også tullete å å være sykemeldt fordi man er sliten, selv om det for meg er virkelig hemmende og gjør hverdagen veldig tung.

Samme her! Får gjort litt, og må ta en minst like lang pause. Tror nok den intense varmen spiller inn, blir helt matt av den. Har i tillegg lavt blodtrykk og lavt stoffskifte og b12-mangel, det hjelper nok heller ikke..
 
Back
Topp