Andre som er ekstra sultne?

gikk på vekten i sted og har gått opp fire kilo på en mnd! 7+4 i dag så det er jo garantert bare all den ekstra maten... whops

Tror jeg må ha en økedag på meg eller fosteret i dag. Er konstant sulten. Når man blir sulten etter en time så er det jo no gæli:hilarious: Får håpe dagen i morgen blir bedre. Godt det varte bare sånn i 1.trimester som jeg kan huske så ble det mere normalt i 2.trimester.

Jeg prøver nå og alltid ha litt oppkuttet frukt i kjøleskapet som jeg kan blande med yoghurt/kesam og evt litt korn! Det er veldig godt :D eller et godt grovbrød med makrell i tomat spiser jeg mye

Jeg har en helt syk sult følelse… spiser og en times tid etter er jeg nesten utsulta :p i tillegg sliter jeg med ekstrem kvalme og uggenhet… men har litt frukt, yoghurt og nudler liggende som funker fint mot kvalmen :)

Herlig å høre! :hilarious: jeg har også vært veldig sulten og sliten og kvalm. Mindre bevegelse og mer sult. Mest på vanlig mat heldigvis, men likevel :wacky:. Kombinert med treig mage, oppblåst og kvalm kan man vel ikke si jeg føler meg så vell :inpain:. Legen kunne måle 3 og en halv ekstra kilo på vekta, da med fult påkledd og ikke gått på do på to dager :facepalm:. Så da er jeg vel ca på 3 kilo opp da allerede :bored:. Fått tatt 2 korte treningsøkter hjemme i stua siste uke. Og heldigvis ikke kvalm eller SÅ hul lenger :hilarious:

gikk på vekten i sted og har gått opp fire kilo på en mnd! 7+4 i dag så det er jo garantert bare all den ekstra maten... whops
Jeg har også gått opp 4 kg:p vekta vist +5 på mandag, nå +4. Så heldigvis tror jeg det er på vei til å snu nå. Tenkte bare jøsseland, 5kg før uke 12?!:wideyed: er ikke på slankern nå eller noe, men blitt mer bevisst hva jeg putter i meg når jeg blir sulten mellom måltidene. Da jeg ikke hadde lyst på noe, ble det en del mer brød med smør enn jeg ellers spiser, så det blir fort altfor mange kcal i forhold til hvor mye jeg beveget meg! Hjelper nok helt sikkert at jeg er 100% på jobb nå også, i barnehage med 3-5 åringer. Så beveger meg nok 100% mer enn de fire ukene jeg hadde ferie:hilarious:

Jeg har også gått opp 4 kg:p vekta vist +5 på mandag, nå +4. Så heldigvis tror jeg det er på vei til å snu nå. Tenkte bare jøsseland, 5kg før uke 12?!:wideyed: er ikke på slankern nå eller noe, men blitt mer bevisst hva jeg putter i meg når jeg blir sulten mellom måltidene. Da jeg ikke hadde lyst på noe, ble det en del mer brød med smør enn jeg ellers spiser, så det blir fort altfor mange kcal i forhold til hvor mye jeg beveget meg! Hjelper nok helt sikkert at jeg er 100% på jobb nå også, i barnehage med 3-5 åringer. Så beveger meg nok 100% mer enn de fire ukene jeg hadde ferie:hilarious:

Ja, skal ikke så mye til før man går opp i vekt når man er inaktiv. Jeg opplever det samme, men håper det skal gå seg til utover svangerskapet når jeg forhåpentligvis kvikner litt til igjen :)

Samme!!!:shy: -litt- bekymra for vekta kan man si :bag:

Skal liksom spise det man vil ha når man er gravid , men kanskje ikke bare sjokolade :hilarious:. Har heldigvis mest lyst på mat. Mye brød og knekkebrød + lite aktivitet= noen kilo det også.:inpain: Så prøver å bevege meg noe hver dag, men ikke lett det heller når man helst bare vil sove på sofaen. Må innrømme at den gravidgløden er langt unna her :shifty:. Føler meg tung og kvisete! :wtf:

Skal liksom spise det man vil ha når man er gravid , men kanskje ikke bare sjokolade :hilarious:. Har heldigvis mest lyst på mat. Mye brød og knekkebrød + lite aktivitet= noen kilo det også.:inpain: Så prøver å bevege meg noe hver dag, men ikke lett det heller når man helst bare vil sove på sofaen. Må innrømme at den gravidgløden er langt unna her :shifty:. Føler meg tung og kvisete! :wtf:

Hehe ja den gløden er et stykke unna her og :hilarious: var å kjøpte masse frukt i håp om at det skal stille sjokoladesuget :angelic: litt bedre er det jo :hilarious: jeg gleder meg så fælt til jeg har energi og kan gå over gulvet uten å ville kaste opp! Daa!! Da skal jeg ut å gå :happy: men ja, tung og kvisete er du ikke alene om å føle deg :hungover:

Back
Topp