Andre som er dårlig i formen?

Jmd

Glad i forumet
Har de siste dagene (uken) vært en del dårlig.små kvalm, magen er IKKE happy, og svimmel. Får små hetetokter. Kjenner en del panikkangst når det står på det værste.

Er så lei av å være sånn.
Har lyst å pakke, treffe venner og kose meg med kjæresten.
Men det nytter jo ikke =(

Andre som har det sånn?

Jeg har vært sykemeldt 100% den siste uka og er skikkelig deppa pga det. Savner jobben og kollegaer...i tillegg er det sommerfest med jobben i kveld jeg da må takke nei til.. Synes det er trist å ha så vondt i bekkenet og være så trøtt at jeg ikke klarer å gjøre noe. Føler meg litt som en saccosekk som bare ligger der og ikke er til noen veldig stor nytte...men men what are you gonna do :P

Stemmer det!
Ei venninne av meg skal være forlover i et bryllup, og spurte meg om jeg ville være med å se på kjole. Det hadde vært gøy! Hun har ei lita jente, bare litt over ei uke gammel, og det hadde vært koselig å blitt med. Men kjenner på om jeg orker. Om jeg blir dårlig mens vi er ute å kikker, kommer det nok til å vare hele dagen. Og i morgen skal rogalandsjentene treffes og det vil jeg absolutt være med på. Tror kansje jeg kjenner for mye etter på hvordan jeg føler meg. Men hater å dra ut på ting å så måtte reise hjem for jeg er dårlig. For så å være dårlig resten av dagen, og slite med å sove osv.

Blææææ! Dagens syt! =P

Jeg pleier å si ja til ting og heller informere at det er en mulighet for at det ikke går. det forstår de fleste. Ikke tru kroppen til noe, men prøv å være sosial de gangene du har ork. Det er godt for psyken. Tenk om noen måneder er alt verdt det <3

Jada, sa til henne vi tar hver vår bil for da kan jeg reise om jeg ikke orker mer.
Men klarte meg greit, og hun fikk kjolen sin, og jeg fikk mer babytøy, og både skjørt og bukse til meg =D

hei du, kjenner meg igjen..
 Er vond i øyene, (baksiden/inni) trykk i tinningen, svimmel, rar i magen og har en rar trykkende følelse helt nederst i venstre lår(baksiden)  og vil svime av hvis jeg står rett opp ned.. for også hetetokter og motsatt..

Ja, den daglige kvalmen er borte, men jeg starte hver dag med å spy gul magesyre :-( det i seg selv er slitsomt.. Ellers er jeg ufattelig sliten, har nå fått 100% svangerskapspenger men hadde en tøff runde med meg selv i forkant av det, så jeg føler meg veldig mentalt sliten. Skal i to familieselskap i helgen og blir sliten bare av å tenke på det... Føler meg mest trøtt og sliten igrunn...

Jeg er ikke den eneste nei.
Venter fremdeles på svar ang svangerskapspenger. =(
Hvis jeg husker rett er det 7-8 uker siden jeg sendte søknaden, og vel 3 uker siden jobben min sendte inn skjemaet ang. hvor mye jeg tjener og det.
Fikk du brev før pengene kom FruAH?

Har vært ganske fin i formen i dag. litt sliten, men det kan jeg leve med.
Kan leve med det meste, men den panikkangsten som griper meg innimellom er uutholdelig! Bare jeg slipper den skal jeg gjerne klare meg fint.

Er forsatt kvalm daglig. Og hele dagen. Spiser lite, spyr et par ganger for dagen. Skikkelig svimmel og klarer lite. Har vært sykemeldt i 10 uker no og virker ikke som om jeg kommer meg i jobb med det første heller. Kjempe lei og er bare 16+2 uker på vei!

Jmd skrev:
Jeg er ikke den eneste nei.
Venter fremdeles på svar ang svangerskapspenger. =(
Hvis jeg husker rett er det 7-8 uker siden jeg sendte søknaden, og vel 3 uker siden jobben min sendte inn skjemaet ang. hvor mye jeg tjener og det.
Fikk du brev før pengene kom FruAH?

Har vært ganske fin i formen i dag. litt sliten, men det kan jeg leve med.
Kan leve med det meste, men den panikkangsten som griper meg innimellom er uutholdelig! Bare jeg slipper den skal jeg gjerne klare meg fint.

Må du vente på svar da? Her er det jordmor som har skrevet søknaden og det skal vel mye til for at de skal overprøve henne. Hun skrev den på mandag og skrev den tilbake til sist mandag. Da hadde jeg allerede 50%. Det er jobben som betaler meg også får de igjen fra NAV. Ring og mas på nav du. Jeg er ikke på jobb. Høres ikke godt ut med panikkangst! Jeg orker ikke mye folk som f.eks sommeravslutning i bhg. Har liksom litt nok med meg selv nå. Men det blir bedre :-)

Her vil ikke jobben betale. (for å så få igjen fra nav)
Det er derfor jeg må vente på "svar".
Er jo ganske sikkert et ja, men må jo vente til de har fått gått igjennom alt.
Der det står 25. som utbetalings dato.
Får håpe pengene kommer da.

Back
Topp