Andre som er arbeids ledig???

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Eg mista jobben min i juni eg,eller kommunen la ned der eg jobba:( Så eg er ufriviilig arbeidsledigemoticon 
Har sednt ut masse søknader og har vert hos et vikar byrå,men ingen vill ha en som kun kanvære til desember og vikarbyrådet sa at siden eg var gravid så var eg ikkje høyt på lista... Blir så lei meg og deppa av å ikkje få meg noe jobb:(
Heldigvis får eg arbeidsledighets penger(ca 5500 kr i måneden),er da noe men..

Andre som ikkje har jobb?

Fru Håttentått skrev:
Eg mista jobben min i juni eg,eller kommunen la ned der eg jobba:( Så eg er ufriviilig arbeidsledigemoticon 
Har sednt ut masse søknader og har vert hos et vikar byrå,men ingen vill ha en som kun kanvære til desember og vikarbyrådet sa at siden eg var gravid så var eg ikkje høyt på lista... Blir så lei meg og deppa av å ikkje få meg noe jobb:(

Hva? Får du ikke mer i mnd? Her får jeg ca utbetalt 9 000, og jeg går på aap...

Er også arbeidsledig. Var student i fjor og hadde planen klar for dette året, men så fant jeg ut at jeg var gravid og da ble det dumt med folkehøyskole på andre siden av lande. Og jeg fikk ikke noe svar på noen av søknadene mine om jobb heller. så sliter litt akkurat der.

Det der er ikke noe særlig.. Jeg er nyutdanna sykepleier og sitter nå uten jobb det er litt kipt det der altså. Men jeg skal på en sånn foreløbi jobb nå, men dvs at jeg kan jobbe med dette fram til januar, og etter permisjonen har jeg ingenting. MEN da får jeg bruke permisjonen på å lete etter jobb

Fru Håttentått skrev:
Så masse??? Hva er aap???

aap er arbeidsavklaringspenger. Det er mulig du burde fått mer enn det du får, men aap er jo egentlig for folk i en annen situasjon (tror jeg i hvert fall), sykdom, skade osv :) sjekk ut nav sine sider :) 

Fru Håttentått skrev:

Regner med du ikke hadde full jobb fra før da? For dagpenger er jo 60 % av det man tjente før. Jeg jobbet i barnehage og tjente 22 500 i mnd, nå som arbeidsledig har jeg vel drøye 10 000 eller noe. Får noen skarve kr ekstra om dagen siden jeg har en sønn. Jeg hadde bare vikariat, så da permisjonen min gikk ut i sommer hadde jeg ingen jobb mer. Noe skikkelig dritt, for jeg er jo klin blakk. Men ingen som vil ansette noen som bare kan jobbe til desember.

Jeg er arbeidsledig :( Sa opp jobben i mars og fant ut at jeg var gravid i mai.Har vært på jobbintervju,men fikk ikke jobben :(.

Hadde ikkje full jobb nei. Fra desember 2010 jobbet eg ca 60-80% så skulle di stenge en stund pga oppussing,og da di opnet opp igjen så fekk vi som hadde jobbet der at vi måtte søke på ny,men ingen av oss fekk jobben tilbake. sp begynte eg i ny jobb,januar 2011 men den la kommunen ned i juni 2011..

Back
Topp