Andre som er alene?

sofiebrvik

Gift med forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Er det noen andre av dere koselig damer som også er kommende alenemødre? :) evt så vil jeg gjerne høre om deres situasjon.

Alenemor her også :) har aldri vært sammen med barnefar og vi har vært "mer enn gode venner" over lengere tid. Nå er vi IKKE like gode venner for å si det sånn :p Han maser fortsatt om abort og blabla, men jeg har bestemt meg for å beholde. Han visste godt at jeg ikke gikk på prevansjon. Og nå gleder jeg meg til å få en liten søster eller bror til jenta mi :)

Då bra skulle jeg til å si :)
Barnefar er ikke særlig blid på meg heller, kan du si.. Men dette skal jeg klare!!!

Men vi greier oss fint alene, trenger ingen mann jeg :p Har et år igjen av utdannelsen min og da er jeg ferdig utdannet helsesøster, så tror vi skal greie oss bra :) Blir tungt neste år med skole og to små, men er fast bestemt på å greie det. Og nå begynner lille jenta mi å greie mye selv også :) hun er så flink! Også gleder hun seg sånn til å få en liten søster eller bror :smiley-angelic002

Åh, så bra :)
Her er det minst to år igjen. Men kommer nok til å ta et år permisjon fra studiet. Må flytte for å gå på høyskole, og er ikke så frista til å flytte med en nyfødt baby i august. Har jo ikke familie her. Så da tenker jeg at det er lettere når barnet er 1år :)

Back
Topp