Andre som drømmer helt syke ting?

Vgm

Forelsket i forumet
Septembergull'17
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Et graviditetssymptom jeg digger foreløpig! ;) Altså, jeg ler meg ihel hver morgen. Drømmene mine er så ekte, og jeg husker de i detalj. Syns igrunn det er skikkelig morsomt, men i natt løp jeg fra zombier på et cruiseskip i mange timer, så følte meg utslitt når jeg våkna. Haha

Ja, drømmer også mye. Husker sjelden hva, men våkner med en guffen følelse :S

Jeg drømmer bare syke ting som at jeg blir drept med øks eller at familiemedlemmer dør. Kjenner jeg kunne klart neg uten [emoji14]

Jeg drømmer bare syke ting som at jeg blir drept med øks eller at familiemedlemmer dør. Kjenner jeg kunne klart neg uten [emoji14]

Uff, nei det høres ikke morro ut. Håper jeg slipper det! Drømte en gang at mamma døde, og hadde en trist følelse i kroppen i lang tid etterpå. Helt forferdelig!

Drømmer kjempe mye, og våkner ofte av det. Er ikke mye koselige drømmer for å si det sånn, kjempe slitsomt

Drømmer mye rart ja. Natt til i går drømte jeg at jeg mista. Det føltes så ekte:(

Ikke så lenge siden jeg sovna på sofaen, og hadde helt grusomt mareritt om at noen jeg kjente tok tak rundt brystkassa mi og skviste meg i hjel.
Våkna opp av at jeg grein og at bh'en var alt for stram :playful: (sjeldent jeg har flerra den av meg så fort før... :D )

Å ja! Hadde en meget erotisk drøm om meg og min kjære i går natt Hehe

Her om natten drømte jeg at babyen ble født. Den var fullvokst, selv om jeg bare var 9 uker i drømmen også. Jeg amma babyen liggende i senga (har pco og vet at amming kan bli et problem), og det eneste vi hadde kjøpt inn var brystpumpe og et par bodyer.
I drømmen sa jeg til mannen min; bare sov videre nå, det her ordner seg i mårra.
Tolker drømmen som at selv om kanskje ikke alt er på stell og helt perfekt, går det bra likevel [emoji4] Evt. at de bekymringene jeg har rundt baby i magen er unødvendige, fordi baby forteller at det her kommer til å gå bra [emoji173]

Dette er virkelig et av gravidsymptomene jeg kunne klart meg uten! Drømmer så utrolig mye rart hele tiden. Sånne drømmer som bare ikke gir mening og som man nesten skjønner er drømmer underveis også, men som likevel gjør at jeg våkner utslitt. Hadde veldig mye mareritt sist, og håper jeg slipper de verste av de nå...

Åh herregud jaaaa! En natt drømte jeg at jeg drakk en flaske champagne, og det gikk såååå fint fordi det var nesten ingenting som gikk over til barnet. NULL STRESS. Hadde det så gøy og tenkte ikke på babyen engang.

Og jeg våkna med verdens værste samvittighet, og tenkte bare herregud snakk om dårlig moral. Hva er galt med meg?! hehe skikkelig samvittighetskvaler pga en drøm :o og det gikk ikke over med det første heller, hadde skikkelig dårlig samvittighet i flere dager pga den teite drømmen.

Drømmene tar helt av! Våkner opp og skjønner ingenting. Her om dagen drømte jeg at jeg hadde sa og da la jeg bare det som kom ut på benken til vasken, så forresten helt likt ut som sånn fosteret ser ut på appen. Måtte ut å sjekke badet når jeg våknet:wideyed: Hadde vondt i magen i flere dager etterpå:wacky: Liker bedre de drømmene jeg har hatt de siste nettene om sjokoladespising:rolleyes:

Drømmer masse rart! I natt drømte jeg at en mann prøvde å kidnappe nevøen min på 3 år. Jeg tok han på fersken og drepte mannen brutalt med mine bare hender. Det var så virkelig at jeg var nesten var redd meg selv da jeg våknet! :eek:

Drømte inatt at jeg lå vÅken i sengen og plutselig kjente baby bevegde seg ekstremt (som man kan sammenlignes med i slutten av svangerskapet). Syntes det hele bare var skummelt haha. Eller drømmer jeg mye skumle drømmer og kjenner jeg er stresset når jeg våkner.

Drømmer mye rart, heldigvis ikke noe skummelt til nå. Mest om daglige ting som plutselig blir helt merkelig.

Back
Topp