Andre som bruker medisiner

Ettmammahjem <3

Glad i forumet
Julikulene 2020
Jeg bruker medisiner under graviditen, fått alby-e og lutinus av legen. :) Men fikk beskjed om å ta lutinus kun kveld. Sist graviditet tok jeg den 3 ganger i døgnet? Noen andre som bruker? :anyone
 
Starter opp med albylE neste onsdag etter TUL, må bekrefte intrauterint først står også på Levaxin og Liothyronin gjennom 20 år.

monsten er IVF-barn, da sto jeg på Lutinusx2 tror jeg, i 16 uker eller noe?
 
Jeg bruker lutinus pga prøverør, og har 2 dager igjen. Og nedtelling!!! Fytti katta for ett griseri! :joyful: har brukt 3 gange rom dagen, men skal jo som sagt slutte med det nå straks. Er 4+4 nå.
 
Jeg bruker lutinus pga prøverør, og har 2 dager igjen. Og nedtelling!!! Fytti katta for ett griseri! :joyful: har brukt 3 gange rom dagen, men skal jo som sagt slutte med det nå straks. Er 4+4 nå.
Ja veldig klinete :yuck: skal du slutte så tidlig? Fikk beskjed å bruke til til uke 10-12 jeg :confused: merkerlig :)
 
Jeg å bruker levaxin hater stoffskifte :p
Er noe herk!

for første gang på 20 år har jeg nå hatt 6 velfungerende mnd med fine verdier... og nå er det jo på’n igjen med ny graviditet.... de andre gangene har jeg to-og-neste-tredoblet dosene gjennom svangerskapene...:sour:
 
Back
Topp