Andre som brekker seg av rare ting?

Animor

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
Overskriften sier jo egentlig sitt :hilarious:

Jeg brekker meg av de merkeligste ting. Det kan være om lyssettingen på badet er feil, jeg brekker meg av lyset i stuen (så det må være avslått). Synet av ungenes matboks, til tross for at de er tomme for mat. Jeg kan brekke meg på butikken om jeg jeg ser Softlan tøymykner med eple.
Det er jo helt tullete :hilarious:
Jeg reagerer ikke på matlukt, eller andre "normale" svangerskapsutfordringer. Lukten av varmtvann derimot, det er et problem :yuck:

Andre som reagerer på rare ting?
 
Ja, brekker meg mye. Kan ikke hoste, for da brekker jeg meg, blir kvalmere og kaster opp. Veldig irriterende når man føler at man har noe i halsen. Men ellers så tåler jeg ikke diverse lukter
 
Jeg brekker meg kanskje 40 ganger om dagen. Av alt mulig. Phenergan har satt en stopper for det. Heldigvis!
 
Ja, brekker meg mye. Kan ikke hoste, for da brekker jeg meg, blir kvalmere og kaster opp. Veldig irriterende når man føler at man har noe i halsen. Men ellers så tåler jeg ikke diverse lukter
Det må være utrolig frustrende å føle at en ikke kan hoste. Det er jo ikke så lett å la det være når behovet melder seg.

Jeg var en tur på IKEA tidigere i dag, og måtte gjennom jungelen av duftlys. Altså, da var det ikke lett å være gravid og luktsensitiv :meh:
 
Jeg brekker meg kanskje 40 ganger om dagen. Av alt mulig. Phenergan har satt en stopper for det. Heldigvis!
Hva er Phenegran? Har jeg ikke hørt om. Er det også kvalmestillende?
Jeg har fått postafen fra legen, og har resept på zofran. Det hjelper tidvis på kvalmen, men jeg føler jeg brekker meg like ofte som tidligere.
 
Hva er Phenegran? Har jeg ikke hørt om. Er det også kvalmestillende?
Jeg har fått postafen fra legen, og har resept på zofran. Det hjelper tidvis på kvalmen, men jeg føler jeg brekker meg like ofte som tidligere.
Det er en kvalmestillende ja. Man skal egentlig prøve den før Zofran da Zofran er sistevalg.
 
Det er en kvalmestillende ja. Man skal egentlig prøve den før Zofran da Zofran er sistevalg.
Ok, da tror jeg at jeg skal ta en prat med legen. Jeg har enda ikke hentet ut Zofran fra apoteket, da postafen egentlig har hatt en ok effekt. Merker dog at jeg blir veldig trøtt og fungerer dårlig etter å ha tatt den.
 
Ok, da tror jeg at jeg skal ta en prat med legen. Jeg har enda ikke hentet ut Zofran fra apoteket, da postafen egentlig har hatt en ok effekt. Merker dog at jeg blir veldig trøtt og fungerer dårlig etter å ha tatt den.
Phenergan er mye verre når det gjelder å bli trøtt. Jeg kan ikke kjøre bil etter å ha tatt de. Blir helt rusa og sover halve dagen + hele natten, men for meg er det bedre enn å være ekstremt kvalm 24/7.
 
Eg kunne sikkert brekt meg 24/7 men prøve å la vær. Noen ganger brekke eg meg for det da, men ja gjør alt for å unngå det. Er mye kvalmen og selvom eg har tatt afipran og postafen (gått fast noen uker på afipran og har byttet til postafen nå) så går eg hele ettermiddagen og tygger tyggis for å unngå å brekke meg.. Einaste positive med postafen er at den gjør meg trøtt så eg kan sove noen timer å sleppe kvalmen då
 
Jeg brekker meg av min egen deodorant :rolleyes:

Så jeg vil heller lukte svette enn å brekke meg ;)
 
Back
Topp