Andre som blir akutt sultne?

Rappo

Forumet er livet
Jeg kan gå og føle meg mett og så plutselig er jeg sulten. Så sulten at jeg svimler og blir dårlig. Andre som har det som meg? Må begynne å gjemme vekk litt kjeks her og der slik at jeg klarer meg[8D]

Jepp!!
Her på søndag, for eksempel - vi lette etter en åpen café i Harstad for å få litt kveldsmat i ungene. Selv var jeg fortsatt stappmett etter middag. Men så, da vi satte oss ved cafébordet, så hylte plutelig magen min etter mat!! Måtte ha mat!! NÅ!!!

Må ha matlager med frukt, gulrøtter og kjeks i veska og på jobb [;)]

He, he. Mannen min syns jeg er ganske rar. Er du sulten igjen? Får jeg høre ganske ofte..[8D]

yepp signerer sterkt denne
ja sulten hele tiden ,kjipe greier
men gir seg nok om ikke så lenge
positiv instilt så ska du se det går bra
klem

ORIGINAL: Rappo

Jeg kan gå og føle meg mett og så plutselig er jeg sulten. Så sulten at jeg svimler og blir dårlig. Andre som har det som meg? Må begynne å gjemme vekk litt kjeks her og der slik at jeg klarer meg[8D]

*rekker opp hånden* kjenner så sinnsykt godt til den....

hadde d veldig sånn,men har kommet seg......heeeldigvis... jææævli på jobben... holdt på å svime av.... så måtte jeg hive innpå noe... fooort... en banan funka.. [:D] i to sek...[:)]

Jeg kan gå og føle meg mett og så plutselig er jeg sulten. Så sulten at jeg svimler og blir dårlig. Andre som har det som meg? Må begynne å gjemme vekk litt kjeks her og der slik at jeg klarer meg

Jepp!! Har det på akkurat samme måte!

Ja, går igjennom akkurat den opplevelsen as we´re speaking [;)] And I dont like it at all! [8D]

ORIGINAL: Rappo

He, he. Mannen min syns jeg er ganske rar. Er du sulten igjen? Får jeg høre ganske ofte..[8D]

samme her han kikker på meg og bare du spiste jo akkurat da.. skulle tro han visste bedre nå er tros alt 4 ungen hans hehe[8D]

jepp mange ganger daglig..... ikke rart jeg blir så feit hver gang jeg er gravid[8D] Klarer jo ikke la være spise heller...

Heldige dere er[:D] 

Eg klarer rett og seltt ikkje mat! tvinger det i meg, mat som eg egentlig synst eg kjempe godt, men det må tvinges ned![:@] 

Nei, vi kan godt bytte altså[:D] Det hadde hvert litt deilig[:)]

Jepp!

Akutt sulten, akutt kvalm og får AKUTT lavt blodsukker, og det er så fæææælt[&:]

ORIGINAL: Bebibooms

hadde d veldig sånn,men har kommet seg......heeeldigvis... jææævli på jobben... holdt på å svime av.... så måtte jeg hive innpå noe... fooort... en banan funka.. [:D] i to sek...[:)]

Har heldigvis begynt å gå over for meg også, men har alltid med meg bananer på jobb [8D] Kan ikke gå lenge uten mat om gangen, så spiser ganske så ofte... hehe skulle ønske jeg kunne si jeg spiser lite men ofte, men spiser jo ikke lite heller [8D][8D][8D]

jepp har det slik jeg også!! hvist jeg går lenger enn to timer uten mat blir jeg så sinnsykt dårlig![&:] håper det ikke er slik i hele svangerskapet...

Back
Topp