Andre som begynner i jobb snart?

jentungen79

Glad i forumet
Jeg har bare 4 uker igjen så er jeg tilbake på jobb  Sambo gleder seg selvfølgelig masse til å være hjemme med poden, men jeg klarer ikke helt å syns det er så stas. Syns tida går for fort, skulle gjerne vært hjemme med han enda lenger.

Gubben min skal også være hjemme snart. Men det skal jeg også :-):-) har ikke bestemt meg for når jeg skal ut i jobb i gjen.. Det eneste jeg er sikker på er at jeg skal i alle fall ikke tilbake til den samme jobben!

Eg må desverre begynne 9 juli :( eg skulle gjerne tatt ut permisjon til småen var minst 1 år gammel, men pengene strekker ikke til. Når ikke far har inntekt godt over 600 000 i året, så har en ikke råd til sånne goder. Plager meg så sykt at pappapermen går på bekostning av mammapermen. Permisjonstiden burde vært utvidet så til de grader når far skal ha 3 måneder.

Er utrolig glad for at vi har en så fin permisjonsordning, men mye vil ha mer :P Begynner igjen 30. juli så heldigvis litt over 2 måneder igjen! Pluss at jeg skal være hjemme igjen etter pappapermen :)

jeg starter om 3 uker  tiden går altfor fort!

Permisjonen min går ut i slutten av juni, men så har jeg ferie hele juli :) så blir vel ikke jobb før i august.

Eg skal ha permisjon fram til 20 august og pappaen har permisjon fram til jul. Barnehagestart i janaur. Synes det er heilt greit å begynne på skulen igjen, men det er jo sjølvsagt fordi eg veit mannen min synes det er heilt topp og vera heime med lillesnuppa. Då blir det nok mykje meir trilleturar og turar i bæremeis utover høsten og vinteren enn det har vært med meg, og han synes det er veldig moro å leike med både lillesnupp og storesnupp:) Som student er det jo også korte dagar, det er klart ein stor fordel, viss eg hadde jobba hadde han bare fått vanlig fedrekvote

Eg skal ha permisjon fram til 20 august og pappaen har permisjon fram til jul. Barnehagestart i janaur. Synes det er heilt greit å begynne på skulen igjen, men det er jo sjølvsagt fordi eg veit mannen min synes det er heilt topp og vera heime med lillesnuppa. Då blir det nok mykje meir trilleturar og turar i bæremeis utover høsten og vinteren enn det har vært med meg, og han synes det er veldig moro å leike med både lillesnupp og storesnupp:) Som student er det jo også korte dagar, det er klart ein stor fordel, viss eg hadde jobba hadde han bare fått vanlig fedrekvote

Back
Topp