Andre som allerede er avslørt?

Martemor2015

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2021
Maiskolbene 2023 :-)
En kjapp tur innom foreldrene mine. Pleier alltid ta en kopp kaffe der, og takket nei takk i dag. De begynte da å snakke om baby og våre fremtidsplaner, før pappa blunker lurt. De hadde visst begge forstått det da jeg takket nei til kaffi :-D hahah ikke lett dette;) De vet jo at vi har mistet to ganger tidligere i år, så ikke noe sjokk der
 
Jeg tror jeg er avslørt av den ene søsteren min. Skulle se på noen bilder jeg tok nyttårsaften, så jeg åpnet bildemappen på mobilen min. Da lyste bildet av en positiv digital graviditetstest med skriften «gravid 3+ » opp og søsteren min satt rett ved min side når det skjedde :wideyed:
 
Jeg tror folk på jobben begynner å ane noe, fordi tjenesten min endres en del.. Men har prøvd å legge skyld på noe annet, så får de tro hva de vil :angelic:
Mamma har fått vite det, ellers mistenker ingen noe :rolleyes:
 
Tror ikke noen mistenker noe her :)

På en litt annen side så Syns jeg egentlig det er ufint å prøve og "avsløre" noen. Tenker dette må få være noe man ønsker å fortelle selv når en er klar for det, på den måten en selv vil fortelle det. Så håper ingen prøver å avsløre meg :)
 
Har en slektning som ser etter tegn, litt
Tror ikke noen mistenker noe her :)

På en litt annen side så Syns jeg egentlig det er ufint å prøve og "avsløre" noen. Tenker dette må få være noe man ønsker å fortelle selv når en er klar for det, på den måten en selv vil fortelle det. Så håper ingen prøver å avsløre meg :)

Enig, håper de har vett til å ikke spørre om noen mistenker noe
 
Vi har fortalt det til nærmeste familie, venner og mine ledere. Det føltes riktig og godt. Resterende skal vi ta om noen uker. :happy:
 
Vi har ikke sagt det til noen, men min mor har alltid skjønt med En gang noen av jentene hennes har vært gravid, så blir spennende å se hvor lang tid det tar før hun skjønner noe :woot:
 
Vi har ikke sagt det til noen, men min mor har alltid skjønt med En gang noen av jentene hennes har vært gravid, så blir spennende å se hvor lang tid det tar før hun skjønner noe :woot:
Mamma skjønte det her omtrent før meg :p hehe
 
Vi bor veldig langt i fra familie og venner, så tror ikke vi kommer til å bli avslørt. Med mindre noe babyrelatert plutselig dukker opp i bakgrunnen på snap eller noe :D
 
Vi bor veldig langt i fra familie og venner, så tror ikke vi kommer til å bli avslørt. Med mindre noe babyrelatert plutselig dukker opp i bakgrunnen på snap eller noe :D

Forrige gang presterte jeg å sende snap til hele svigerfamilien der det lå en positiv graviditetstest på bordet i bakgrunnen :p heldigvis ingen som merka det!
 
Forrige gang presterte jeg å sende snap til hele svigerfamilien der det lå en positiv graviditetstest på bordet i bakgrunnen :p heldigvis ingen som merka det!

Haha!! Det er akkurat det jeg tror kommer til å skje her også. Eller at jeg feilsender en snap til f.eks. pappa som egentlig skal til mannen, og da er det vel gjort :hilarious:
 
Haha!! Det er akkurat det jeg tror kommer til å skje her også. Eller at jeg feilsender en snap til f.eks. pappa som egentlig skal til mannen, og da er det vel gjort :hilarious:

Fikk en feilsendt snap fra svogeren min i går faktisk, hvor det ble avslørt at han fortsatt holder på med ekskjæresten :hilarious:
 
Først og fremst- det er selvfølgelig ikke noe bra med korona. Misforstå meg rett her nå.. Men når det først anbefales 2 uker uten besøk, så passer det fint nå i starten av en graviditet. To uker hvor det er enkelt å holde seg unna sosiale lag med alkohol f.eks.

Gjelder å finne det positive i livet :hilarious:
 
Back
Topp