Andre prøvere?

ElskerJesus♡

2013 ☆ 2015 ☆ 2021 ☆ 2024
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
☀️Påskeliljene 2026☀️
Har nå etter ein kjemisk bestemt oss for virkelig å gå all in med prøving på nestemann :) ser julekulebanneret litt i prøveforumet, så er det fleire julekuler som er på an igjen? Eller nåken som allerede er gravide?:woot: eller kanskje nåken som lurer på å starte prøving igjen?

Var ein jysla kjekk julekulegjeng, så må jo forveta meg litt :joyful:

Har nå etter ein kjemisk bestemt oss for virkelig å gå all in med prøving på nestemann :) ser julekulebanneret litt i prøveforumet, så er det fleire julekuler som er på an igjen? Eller nåken som allerede er gravide?:woot: eller kanskje nåken som lurer på å starte prøving igjen?

Var ein jysla kjekk julekulegjeng, så må jo forveta meg litt :joyful:
Er veeeeeldig i tenkeboksen på om vi vil ha en tredje eller ikke :hilarious: om vi går for det starter vi nok å prøve i løpet av det neste året.

Lykke til med prøvingen :Heartred

Er veeeeeldig i tenkeboksen på om vi vil ha en tredje eller ikke :hilarious: om vi går for det starter vi nok å prøve i løpet av det neste året.

Lykke til med prøvingen :Heartred
Så gøy :D eg tenker så enkelt som så, at alle barn alltid vil være ein velsignelse, så om dokk allerede er der at det er mulig med ein tredje så gønn på, det blir fint og flott uansett då :joyful:
Nå er mine tre 9år, 7år og 1år, men for ein fantastisk trio likevell! Altså jentene har jo alltid hatt eit heilt unikt søskenbånd, og dei to hadde nok hatt det heilt supert berre dei, men nå når tredjemann er komt er det ett heilt nytt nivå av søskenkjærlighet altså, er rett og slett heilt magisk og sjå dei sammen:love7 glede meg vilt til å sjå ka fjerdemann vil tillegga flokken:joyful:

Har veeeldig lyst på!:Heartred Men tror ikke kroppen er helt klar enda:shy: Tips for å føle seg mer klar/få energi/nok søvn osv? Jeg er jo bare førstegangsmammma med et barn, men føler aldri tiden strekker til til noe likevel:hungover:

Har veeeldig lyst på!:Heartred Men tror ikke kroppen er helt klar enda:shy: Tips for å føle seg mer klar/få energi/nok søvn osv? Jeg er jo bare førstegangsmammma med et barn, men føler aldri tiden strekker til til noe likevel:hungover:
Ein må nok berre kjenne på sitt eget tempo sånn egentlig :) men eg føler også mange kanskje utsetter og faktisk avlyser fleire barn fordi dei overtenker. Eg hører ofte folk sei at dei ikkje har tid eller råd eller helsa til fleire barn, men høyst sjeldent eg høre folk som har mange barn klage, uansett økonomi, tid, plass osv. Så eg trur at i dei fleste tilfeller så går ting seg til når ein må :) litt som folk som sier dei aldri hadde takla sykt barn etc, men når dei plutselig står oppi det er dei sterke som berre det ❤
Så kanskje, om ønsket om fleire barn er der, så er det berre å hoppe i det :) ein ting er iallefall sikkert, (syns eg) at det er lettere med barn i samme aldersgruppe, dei kviler samtidig og bruker bleie etc.

Nå har eg dogg hatt kun sovebarn og aldri hatt manko på søvn, så på det feltet kommer eg til kort.

Sniker noe innmari
Men jeg ble klar for en til når den første faktisk begynte å sove godt på nettene. Får dessverre ikke barn som sover spesielt godt, også kom nummer 2 og ble enda verre en nummer 1. så sannsynligvis blir det ikke flere her. :hilarious: Kunne nok hatt en 3-4 stk om jeg ikke måtte være våken hver time, stå opp i 5-tida i månedsvis eller bli holdt våken 1-2 timer midt på natta. Er sånn mine holder på, dessverre. Prøvd alt for å
få bedre søvn og forsonet meg med at de er sånn, ordner seg rundt 2-3 år her. Minste er snart 2 og stor forskjell de siste månedene - endelig.

Men tenker at om man aldersmessig har tid til det, er det ikke noe i veien for å vente til man kjenner på overskudd og lyst på flere :) ❤️ og er ikke din bare akkurat blitt et år da? Da er man jo ofte midt i jekselfrembrudd, kanskje barnehagestart med påfølgende mye sykdom. Det har hvertfall vært da jeg har hatt desidert minst overskudd med tanke på å få flere med begge mine. Ta tiden til hjelp og nyt det som er nå! Jeg har visste at jeg ville ha flere etter nr1, men var når han bikka 2-2,5 år at det faktisk kjentes aktuelt ut. Har 3 år mellom mine to og synes det er kjempefint for vår famile!

Jeg ( tidligre Jackfruit) og ei til julekule har sjekket inn på juni2023-forumet :Heartpink

Lykke til med prøvingen:)
Oi så kjekt :woot: åsså Juni, blir kanskje pseudotvillinger då?❤️ gratulera så mykje med ny graviditet:)
Har faktisk ikkje vært rundt å sneket i terminforumene enda, får spare det til eg er gravid tenker eg ✨

Vi diskuterte det litt, men kom frem til at vi ikke turte å risikere ett enda verre svangerskap og fødsel enn sist. Har to skjønne nå som klarer seg utmerket selv om de var premature begge to.

Men valget ble uansett tatt for oss, jeg fikk diagnosen tidlig overgangsalder, med fsh på 65! og østrogen på 10. Så mest sannsynlig var lillesøster siste egget som modnet her

Oi så kjekt :woot: åsså Juni, blir kanskje pseudotvillinger då?❤️ gratulera så mykje med ny graviditet:)
Har faktisk ikkje vært rundt å sneket i terminforumene enda, får spare det til eg er gravid tenker eg ✨
Morro at det er en betegnelse for det:laughing002
Blir garantert pseudotvillinger for min del ja

Takk for gratulasjon, og det blir spennende å se hvilket forum du ender opp i:)

Jeg ( tidligre Jackfruit) og ei til julekule har sjekket inn på juni2023-forumet :Heartpink

Lykke til med prøvingen:)
Gratulerer! Ser du mangler julekulebanneret nå?

Takk:)
Ja, jeg hadde problemer med å få logget meg på i denne «runden», når jeg først kom meg inn måtte jeg lage nytt nick og tilgangen til julekulene var borte :(

Takk:)
Ja, jeg hadde problemer med å få logget meg på i denne «runden», når jeg først kom meg inn måtte jeg lage nytt nick og tilgangen til julekulene var borte :(
Så dumt. Mange som mistet brukere og slet da forumet ble oppgradert

Vi har også begynt å prøve på en til :love7 er på PP2 nå og startet med EL-tester i dag. Håper det klaffer for oss alle snart:love2

Morro at det er en betegnelse for det:laughing002
Blir garantert pseudotvillinger for min del ja

Takk for gratulasjon, og det blir spennende å se hvilket forum du ender opp i:)
Så kjekt! Ja mine første er det, heilt fantastisk å ha to så tette ❤
Kanskje eg kan gi deg ny tilgang til skjult? Eg er jo enda tilgangsansvarlig, så det burde vell la seg ordne, eller er det ikkje heilt innanfor?:hilarious:

Vi har også begynt å prøve på en til :love7 er på PP2 nå og startet med EL-tester i dag. Håper det klaffer for oss alle snart:love2
Ja det er veldig gøy at du også prøver nå❤️ og sjølv om me kanskje ikkje havne i samme termingruppe så er det minst lika kjekt og kunne snike i gruppene og følge andre julekuler rundtom :hello

Så kjekt! Ja mine første er det, heilt fantastisk å ha to så tette ❤
Kanskje eg kan gi deg ny tilgang til skjult? Eg er jo enda tilgangsansvarlig, så det burde vell la seg ordne, eller er det ikkje heilt innanfor?:hilarious:
Jeg vil ikke at du skal gjøre det om det kan backfire på deg, men må jo samtidig si at jeg savner julekulebanneret :Heartpink Kanskje jeg kan svare på et kontrollspørsmål?:think005

Jeg vil ikke at du skal gjøre det om det kan backfire på deg, men må jo samtidig si at jeg savner julekulebanneret :Heartpink Kanskje jeg kan svare på et kontrollspørsmål?:think005
Har du prøvd å få support til å slå sammen brukerne?

Eg sendte liksågreit ein forespørsel til admins inne på tilgangsansvarlig og forklarte situasjonen, så får me sjå ka dei svare :)

Ein må nok berre kjenne på sitt eget tempo sånn egentlig :) men eg føler også mange kanskje utsetter og faktisk avlyser fleire barn fordi dei overtenker. Eg hører ofte folk sei at dei ikkje har tid eller råd eller helsa til fleire barn, men høyst sjeldent eg høre folk som har mange barn klage, uansett økonomi, tid, plass osv. Så eg trur at i dei fleste tilfeller så går ting seg til når ein må :) litt som folk som sier dei aldri hadde takla sykt barn etc, men når dei plutselig står oppi det er dei sterke som berre det ❤
Så kanskje, om ønsket om fleire barn er der, så er det berre å hoppe i det :) ein ting er iallefall sikkert, (syns eg) at det er lettere med barn i samme aldersgruppe, dei kviler samtidig og bruker bleie etc.

Nå har eg dogg hatt kun sovebarn og aldri hatt manko på søvn, så på det feltet kommer eg til kort.
Det er helt sant, ønsket er jo der absolutt - så kanskje det faller seg naturlig og jeg snart føler meg klar:happy: Litt slitsomt å skulle gå tilbake til å tenke på alle bekymringene med å klare å faktisk bli gravid/beholde barnet/om det er friskt/fødselen etc..men som oftest går det jo bra det også - og det er så innmari verdt det:Heartred Lykke til med prøvingen!:Heartred

Back
Topp