Andre "nordsjø-enker" her?

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Hvordan har det gått med dere som har flere barn, i forhold til nye rutiner og sånt? Samboeren skal reise ut på mandag, og snuppa er da 15 dager gammel. Har i tillegg en gutt på 3 år. Er veldig spent på hvordan det skal gå i forhold til levering i barnehage, ettermiddagene/kveldene og helgene alene med begge to. 3-åringen krever endel oppmerksomhet og at vi skal være med han på alt, vanskelig å få på badet og få han stelt, men er ganske snill ellers. Men gruer meg til å være alene:/ spesielt å få han i barnehagen etter flere nattamminger, få han stelt og i seng om kvelden, når snuppa henger mye i puppen osv. Og generelt få nok tid til han. I hvilken rekkefølge gjør dere ting?

Sent from my iPhone using BV Forum

Her måtte mannen reise på jobb i dag :( En ekstratur under frivilligtvang om jeg kan kalle det det. Han skulle egentlig ikke ut før om tre uker. Synes de er litt slu når jenta vår bare er 9 dager og de egentlig har rett på 14 dager pappaperm med lønn. Vet ikke hvor lenge han blir denne turen, men håper det bare blir en uke. Vi har og en gutt på 3 år fra før, så dette kan bli en prøvelse på min tålmodighet ;)

Vi får oppmuntre hverandre når det trengs :)
Jeg hadde første natt og morgen i dag. Lillesøster hang i puppen store deler av natten, trøtt i trynet da storebror våknet til morgenen da lillesøster endelig hadde falt til ro. Men du så heldig jeg er som har disse to, mine juveler

Ja det får vi gjøre!:) er 3-åringen din fulltid i barnehagen? Hvordan gikk det å komme seg ut døra med 2 barn i dag morges da? (Om du hadde eldste der i dag da?;)

Sent from my iPad using BV Forum

Spent på dette eg og! Har og en treåring og snuppa kommer vel snart forhåpentligvis! Vi kommer vel inn i en rutine etterhvert! :)

Ja det får vi gjøre!:) er 3-åringen din fulltid i barnehagen? Hvordan gikk det å komme seg ut døra med 2 barn i dag morges da? (Om du hadde eldste der i dag da?;)

Ja storebror er fulltid i barnehage. Gikk greit å komme seg ut døren faktisk. Brukte vel 1 time og det må vel sies å være bra vel.

Jeg har også mann offshore! Gruer meg veeeeeldig til han reiser igjen! 2 jenter fra før av, ei i første klasse, og ei på snart 2 år i bhg..! Så skal øve meg litt på og komme meg ut av huset med 3 små alene før han reiser!:p må jo være ute av huset til en viss tid også når størsten skal på skolen !:p

Jeg har også mann offshore! Gruer meg veeeeeldig til han reiser igjen! 2 jenter fra før av, ei i første klasse, og ei på snart 2 år i bhg..! Så skal øve meg litt på og komme meg ut av huset med 3 små alene før han reiser!:p må jo være ute av huset til en viss tid også når størsten skal på skolen !:p

Oi, ja det blir en ny hverdag for deg også! Sikkert ikke dumt å øve seg! Tenkte på det selv, men så har jeg vært så trøtt om morningen at jeg ikke har orka, så jeg har heller nytt de siste morningene i senga:P lille snuppa her har vært våken annahver time de siste nettene, så det har vært litt slitsomt:/ håper ikke det fortsetter sånn..

Min mann jobber også på sjøen... Han reiser nå denne uken, lillesnuppa er 12 dager når han drar... Har ei stor prinsesse på 4år også, så veldig spent på hvordan disse 4 (!!) ukene blir.....

Min mann jobber også på sjøen... Han reiser nå denne uken, lillesnuppa er 12 dager når han drar... Har ei stor prinsesse på 4år også, så veldig spent på hvordan disse 4 (!!) ukene blir.....

Min sin jobber også på sjøen og er borte 4 uker i slengen. Foreløpig går det veldig fint og være alene med alle 3 :-)

Wow! All ære til deg!:-O ;)

;)

Litt tidsklemmesktig er det jo innimellom,siden baby krever mye nå den første tiden da,..med tanke på de største :-) men det tror jeg vil bli bedre når rutiner er en større del av dagen(kanskje mest ettermiddag,etter Bhg tid).

Back
Topp