Andre natt på sykehuset..

Mrs.H.

Glad i forumet
Juli13-jentene
hei jenter ..liten oppdatering fra meg..
full gallesteins anfall .. de sykeste smerter fra helvete.. men lille gutt er fin som bare det..fikk UL på kk i går..ligger nå på kirurgisk avd. med to døgn med morfin bak meg..men blod verdiene mine bare steg..så nå er det full antibiotika kur de neste syv dagene.. håper å få reise hjem i morgen,men de ville se de nye verdiene ut fra blod prøvene i morgen tidlig.. og at jeg er gravid gjør ikke behandlingen noe lettere..
men skal holde dere oppdatert jenter..

Oi :(
Hørtes grusomt ut men godt at alle er bra med den lille! :)
God bedring.

Huff, så dumt! Virka ikke behagelig det :(

Ta vare på deg selv og den lille så godt det går - så får du ha god bedring videre...

Nei, uff :-( Håper behandlinga virker raskt! God bedring :-)

Hørtes ikkje godt ut .... Masse god bedring

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

God bedring!

Det hørtes ikke noe godt ut!
Har du fortsatt sterke smerter?
Graviditeten må nok tas hensyn til ved behandlingen ja. Det er ikke bare lett.
Men veldig godt at den lille har det bra iallfall! :)
Blir du lenge på sykehuset?
Ønsker deg god bedring! :)

Å huff å huff.
Masse god bedring til deg ♥
Hørt at gallestein er verre enn nyrestein, og jeg husker så alt for godt hvor forferdelig det var med nyrestein for ikke så lenge siden :(
Det er den verste tiden å få noe sånn på. Ikke så mye dem kan gjøre på grunn av graviditeten.
Stooor klem fra meg ♥

Huff, det hørtes ikke noe godt ut! Ønsker deg god bedring:)
Klem

Å fy, føler virkelig med deg! Håper det slipper snart og at du kan få nyte siste perioden frem mot Juli! :)

Huff.. det hørtes ikke bra ut :( godt lille gutten har det bra. Masse god bedring! !

hei jenter ..liten oppdatering fra meg..
full gallesteins anfall .. de sykeste smerter fra helvete.. men lille gutt er fin som bare det..fikk UL på kk i går..ligger nå på kirurgisk avd. med to døgn med morfin bak meg..men blod verdiene mine bare steg..så nå er det full antibiotika kur de neste syv dagene.. håper å få reise hjem i morgen,men de ville se de nye verdiene ut fra blod prøvene i morgen tidlig.. og at jeg er gravid gjør ikke behandlingen noe lettere..
men skal holde dere oppdatert jenter..
Føler VELDIG med deg. Har hatt masse anfall selv. De kom også hyppigere da jeg ble gravid. Så fikk jeg tips om å ta Mariatistel kapsler. Siden den dagen jeg begynte i uke 5 av graviditeten har jeg ikke hatt anfall (er nå 30+2)!! Det har gjort at jeg kan utsette operasjon til etter fødsel, og jeg spiser så og si normalt :)

Riktig god bedring!

Huff da, det hørtes skikkelig vondt ut. God bedring!

Tusen takk søte jenter..

fått med litt smerte stillende til kvelds maten.. men jeg må nok bli her til helgen i hvertfall..da verdiene var steget mye mer.. :(
men det positive er at min kjære får malt å stelt med alt jeg skal unngå før lillegutt kommer..

så dette blir mitt hjem noen dager til,,

så fått grei beskjed av legen at ikke noe mer jobbing på meg før lille gutt kommer.. så 100% sykemeldt..

så ikke den oppladingen til permisjon jeg hadde sett frem til.. men i H#¤&(/ alt for å unngå ett nytt anfall..

Tusen takk søte jenter..

fått med litt smerte stillende til kvelds maten.. men jeg må nok bli her til helgen i hvertfall..da verdiene var steget mye mer.. :(
men det positive er at min kjære får malt å stelt med alt jeg skal unngå før lillegutt kommer..

så dette blir mitt hjem noen dager til,,

så fått grei beskjed av legen at ikke noe mer jobbing på meg før lille gutt kommer.. så 100% sykemeldt..

så ikke den oppladingen til permisjon jeg hadde sett frem til.. men i H#¤&(/ alt for å unngå ett nytt anfall..
Åååå så dumt at det går den veien da :(
Masse masse god bedring til deg.
Håper du blir bedre fort fort fort.
Stoooor klem :)

Masse god bedring til deg! Håper virkelig dette blir bra fort og at du blir godt tatt vare på, både på sykehuset og når du kommer hjem. Klem til deg

Back
Topp