Andre milepæl snart over

babyi2013

Flørter med forumet
Andre milepæl er snart over! Endelig! Første var 23+0 da jeg mistet først, og andre er 24+6 da jeg fikk min gutt som er snart 2 år :-) så imorgen er jeg da i uke 25, og så langt har jeg ikke vært i et svangerskap før. Spennende :-)

Så bra :D Gratulerer :) Hvor stort var gutten din da han kom i uke 24? Alt gått bra med han?

Så bra :D alle gode ting er tre :) får håpe du også kan klage i mai sammen med oss andre ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Gratulerer :) er nok en deilig følelse ved tanke på det du har vært igjennom :)

Så bra! Regner med du har masse oppfølging denne gang, slik at d kanskje kan unngås?

Gratulerer:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Han veide 835 gram og er frisk i dag :-) vært en veldig vanskelig prosess med sykehus og problemer, men verdt det til slutt ! Får bra med oppfølging ja og har en cerclage som skal forhåpentligvis hjelpe meg denne gang :-)

Oy så bra. Jeg er super nervøs for å føde for tidlig. Svigerinnen min fødte i uke 30 alt gikk bra med lillegull. men en tung periode for foreldrene.

Gratulerer med en ny milepæl:-) Håper du får mange uker til med stor mage sammen med oss:-)

Gratulerer så masse med 25uker :) Håper småtten holder seg inne helt til termin denne gangen, og at mor ikke blir for lei (siden du ikke har gått så "lenge" gravid før ;) )

Back
Topp