Andre med vondt i puppene?

Allyy

Glad i forumet
Februarbarna 2020
Påskeliljene 2022 ❤️
Søvnløs i september 2025
Jeg har aldri hatt så vondt i puppen i mitt liv, som jeg har hatt nå de siste 10 minuttene :inpain: Og det er bare den ene, den andre lever sine glade dager :meh: Altså hvis jeg skal ha så vondt, så kan vel den venstre puppen jobbe med det den andre gjør samtidig, så jeg slipper å ha vondt i den senere :nailbiting: Noen andre som har/ har hatt vondt? :(

Last edited:
De er ekstremt ømme og vonde. Har en toåring som gjerne klatrer på mora, og tror jeg skal dø av smerter innimellom :hungover: har perioder hvor det iler og stikker uten at de blir provosert :p
Kan kanskje kjennes ut som de er blitt litt bedre denne uka, men fremdeles ømme som fff...

De er ekstremt ømme og vonde. Har en toåring som gjerne klatrer på mora, og tror jeg skal dø av smerter innimellom :hungover: har perioder hvor det iler og stikker uten at de blir provosert :p
Kan kanskje kjennes ut som de er blitt litt bedre denne uka, men fremdeles ømme som fff...
Huffameg, er så fælt :stop:

Ja! Er fryktelig vonde om dagen, og nå stikker det i de også.
Her og er det en toåring som kjører albuer i de, og det hjelper ikke akkurat :P

Ja veldig såre og smertefulle..og de har blitt kjempestore også, noe som gjør det lett å dunke borti ting!
Det verste er å ta av seg bh på kvelden, gjør sååååå vondt og ikke kan jeg ligge på magen heller haha ! For noen plager man skal ha :hilarious::hungover:

Ja kjenner til den. Kjempe vond..den andre helg fin..

Blitt veldig store, ømme og vonde, allerede i uke 14 som jeg er i nå. Takk og farvell til mine beste fordeler.. :arghh:

Jeg fikk plutselig veldig vondt i ene puppen, og skjønte at det var en av talgkjertlene (leste meg opp nå på at de heter Montgomerys kjertler) som var sprengfull av talg. Au!

Jeg har et par sånne kjertler som gjentatte ganger fyller seg opp som ei kvise - da blir de veldig vonde! Jeg leser at man ikke skal klemme på dem, men har instinktivt følt desperat at de må tømmes, og klemmer ut talgen ... bøta på det etterpå med litt saltvannsrens.

Flere som har lignende ømhet og propper i kjertlene?

Jeg regner med at talgproduksjonen øker som følge av graviditeten, men mine kjertler har i grunn tidvis vært ømme også uavhengig av graviditet.

De er vonde og ømme på natten og om morgenen :/ men går seg til utover dagen. Sover av og til med bh

Mine er også vonde nå. Starta rundt uke 15 (er i uke 17 nå). Forrige gang var de vonde i noen uker rundt 8-10, så da jeg passerte uke 12 denne gangen trodde jeg at jeg hadde sluppet unna, men tydeligvis ikke :facepalm::shifty:

Har ikke hatt noe særlig vondt i puppen siden jeg lagde tråden, men har en følelse at de bare ligger litt i dvale før det sikkert gjør vondt igjen :hilarious:

Har ikke hatt noe særlig vondt i puppen siden jeg lagde tråden, men har en følelse på at de bare ligger litt i dvale før det sikkert gjør vondt igjen :hilarious:

Har ikke hatt noe særlig vondt i puppen siden jeg lagde tråden, men har en følelse at de bare ligger litt i dvale før det sikkert gjør vondt igjen :hilarious:
Jeg er også inni en «god periode» nå føler jeg. Her bytter det litt på da. Har jeg vondt i brystene har jeg ren og fin hud, mens når brystene ikke gjør vondt ser jeg ut som en 14åring i ansiktet....... det er der jeg er nå :hilarious: Tror hormonene i kroppen min flytter på seg, haha

Jeg var i en god periode, men de har blitt vonde igjen og enda større. Seriøst får jeg større må så tipper jeg fremover snart. Dette er jo ikke holdbart. De er jo like store nå som med melkespreng etter jeg hadde født sist. Ser ut som jeg har tatt silikon.

Mine er ikke så vonde lengre, men de har blitt helt enorme :O
Kommer og går litt om de er øm, men langt ifra som i begynnelsen

Back
Topp