Andre med vondt i korsryggen?

Et-nytt-gull

Glad i forumet
Har forstått det sånn at det er nokså vanlig,kan bare ikke huske det var sånn sist ;) og hvertfall ikke såååååå tidlig....

Har enda vondt i bekkenet og korsryggen etter sist sv.skap :/
Men det er vanlig ja, man kan få det så tidlig. Hvor lenge er det siden du fødte sist?

over 3 år siden ;) men det skal sies at jeg høyst sannsynlig slet med bekkenløsning men jeg tok aldri affære ifht det..ingen behandling eller noe..

Jeg kjenner bekkenet og korsruggen har begynt alt!

Jeg har litt vondt i den ene hofta og i korsryggen på venstre side... Jeg tenkte også at det var tidlig og kanskje ikke hadde noen sammenheng med svangerskapet, men kanskje det har det likevel.

Ta med deg en urinprøve til legen. Det kan også være UVI. Det var det til meg. Greit å utelukke det iallefall.

om det fortsetter er det kanskje verdt og ta turen dit....igjen ;) point taken! Håper ikke det er det da..

Har ikke vondt i korsryggrn, men kan føle øøørlite i bekken. Men bare om jeg legger godvilja til ;)

får vondt i korsryggen når jeg jobber for lenge, er ikke så gode jobbe stillinger på jobb, står hele dagen uten om pausene annen hver time.. Veldig slitsomt og vondt.. Så håper ikke jeg kommer til å slite med no mer etter vært!

kjenner bekkenet begynner å krangle :( både halebeinet og lysken..

Godt og høre det er flere! missforstå meg rett altså :)

kjenner til det her også ja :P var veldig hardt rammet av bekkenløsning sist gang, da startet det i uke 14-16.. og slet med det i 8mnd etter fødselen, nå er det 17 mnd siden fødselen og det har begynt å komme tilbake :P utrolig hvor fort man glemmer hvor vondt det kan være,

Dette skal bli gøy om det fortsetter ;) paracet hjelper hvertfall ikke.. At det skal begynne SÅ tidlig????

Kjenner ikke noe i ryggen enda, men hoftene tar nesten livet av meg om natta!

Back
Topp