Andre med usikker termin?

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Jeg ble gravid på første på etter prevensjon så har ingen første blødningsdag og forholde meg til. Kan i teorien vere mellom 4-8 uker på veg. Ganske sikker på at eggløsning var 14.juli da pga smerter og når jeg fikk positiv test. Hadde første skygge 7 dager etterpå og 9 dager etter fikk jeg positiv a1 test :)

Ja. Jeg hadde blødning 1.juli. Mensen kom en dag før tiden, varte i bare 3 dager, og det var svæææært lite blod. Kjente veldig tydelige murringer rundt estimert eggløsning, og jeg testa positivt 4 dager før tr. Så enten er jeg 4 eller 8 uker. Men når får man vite slikt for sikkert? Ul?

Aner ikke om de tar tidlig ultralyd for å finne det ut eller venter til ordinær. Tenker at i så fall må de ta utgangspunkt i den første terminen når de bestiller time til ordinær ultralyd ☺ jeg har ikke tatt kontakt med lege/jordmor enda men tenker å informere om at terminen jeg tar utgangspunkt i er noe usikker når jeg gjør det.

Siden du tok el-tester, så vet du jo så å si nøyaktig når terminen er. Terminkalkulatorer kan regne ut fra unnfangelsesdato, ikke bare første dag i siste mens.

Jeg har lange sykluser, så jeg regner også fra el og ikke siste mens. Hos legen oppgir jeg siste mens 2 uker før el og ikke som den virkelig var.

Siden du tok el-tester, så vet du jo så å si nøyaktig når terminen er. Terminkalkulatorer kan regne ut fra unnfangelsesdato, ikke bare første dag i siste mens.

Jeg har lange sykluser, så jeg regner også fra el og ikke siste mens. Hos legen oppgir jeg siste mens 2 uker før el og ikke som den virkelig var.

Om det var meg du tenkte på så tok jeg ikke el tester. Kun smerter jeg kjente men ganke sikker på at fet var el smerter :)

Back
Topp