Andre med urolig mage?

Krepsen1983

Forelsket i forumet
Kvalmen er nå en ting, men jeg synes jeg er så ofte på do å gjør nr2 i forhold til før:wideyed: er det andre som merker endring?
Magen er og urolig etter jeg har spist, kan lage voldsomt med lyder, buldre skikkelig - det er gøy det når man sitter på foreldremøte blant annet :hilarious::hilarious::hilarious:

Jeg reagerte på kosttilskuddet jeg brukte (nycoplus gravid), og da jeg byttet til et annet merke ble jeg helt fin igjen :happy:

Jeg er helt motsatt av deg; etter jeg har blitt gravid gjør jeg mye sjeldnere nr2. Max 1 gang per dag.. :confused005
Men har lest at begge deler er normalt :happy119

Føler jeg må på do hele tiden! Før var magen hard og treg, nå er det fart i systemet gitt :laughing002

Jeg har vært begge deler, det er veldig ubehagelig. Vært veldig oppblåst, det var plagsomt på yoga forrige uke.. ikke lett å holde igjen i diverse posisjoner
Men merker at tarmsystemet går treeegt. Hard i magen, kan gå to dager, og plutselig, sånn NÅ, nå-som-det-ikke-passer-å-sitte-på-jobb-å-legge-kabel, da må jeg på do..
Og noen ganger dårlig i magen.

Men regulerer det bedre nå, ved å spise mindre mengder mat om gangen og ikke mat som jeg vet kroppen min blir irritert av, melk f eks.

Ja! Jeg føler jeg gjør nr 2 sikkert 3-4 ganger om dagen nå. I starten rett før jeg fikk positiv test og rett etter gikk jeg sikkert 8-9 ganger om dagen. Helt vanvittig... nå begynner jeg å få litt mer forstoppelse egt. Men får fortsatt litt oftere enn før..

Jeg synes også at jeg går oftere på do nå enn før. Jeg har en treg og hard mage i utgangspunktet og det kunne gå flere dager imellom, nå går jeg hver dag. :hilarious: Har heldigvis ikke blitt kvalm ennå (bank i bordet)!

Back
Topp