Andre med snodige drømmer??

Lille Snodig

Glad i forumet
I natt hadde jeg skikkelig bra jentesex. Var så bra at det kunne vurderes igjen[8D]

det har jeg drømt at jeg har hatt oxo..
flere ganger faktisk [8D]

hehe....du er ikke den eneste... Jeg har drømt utrolig mye snodig... Og veldig mye om sex, men den siste uka så har jeg vel født nesten hver natt.[:D] hihi...

forrgie natta ble jeg drept, men jeg våknet igjen[8D][8D]
Var en frimurer som drepte meg. Har nok noe med at jeg hører på: Det tapte symbol på lydbok. Og selv om jeg sovner så stopper ikke den alltid med det første[:)]

Her om dagen drømte eg at eg fødte, alt var helt fint til eg skulle ta bilde av han og sende til lillebebis.. då va han blitt en dukke[&:] trodde eg sku daue..[8D]

hadde merkelige drømmer hver natt for en liten stund siden, faktisk da jeg var like mange uker som deg[8|]
men det var bare triste og vonde drømmer, gjerne om barna mine som døde eller at noe skjedde med meg så jeg ikke fikk være med barna..skulle gjerne byttet dem ut med dine drømmer[:D]

I natt hadde eg ein lang drøm om at eg gifta meg med ein eg egentlig ikkje ville gifte meg med. Men eg klarte ikkje å fortelle det før etter vielsen, da fortalte eg det høgt til alle gjestane. Var eit gedigent & dyrt bryllup, så det var ein slitsom drøm og ein knust brudgom [:D]

Drømmer heilt vanvittig for tida, og husker kvar minste detalj. Forrige natta drømte eg at typen ba meg ta abort og at eg var innstilt på å gjere det- no i veke 32 liksom, grusom drøm!!

her drømmer masse rart også:) har drømt også om sex med andre jenter[8D][8D] flere ganger i uka drømmer om at min sambo går fra meg...[8|] en dag sovna jeg på sofaen og drømte at har ho lille på brysta mi og jeg ammet ho og det var såååå skikkelig varmt i romet... men det var veldig fint drøm da:) ikke så lenge drømt at jeg gikk på do og plutselig navlesnoren datt ut av meg med noen knop på den og jeg prøvd å leite etter ungen men kunne ikke se det.... og forige natt drømte at var hos legen og ho tok masse rare prøver og alt var greit men plutselig ho sier at ho lille jenta mi har alt for lite hjerte og jeg må få sprøyter..... huffff, nesten litt redd å legge meg hver natt:)

jeg drømte mer om sex tidligere i svangerskapet,å jeg drømte alltid at jeg hadde sex med samboeren-noe han likte veldig godt å høre:P
nå for tiden føder jeg ganske ofte,å det går alltid veldig greit for jeg kjenner ingen ting..han vandrer rundt med meg på shopping å er veldig flink til å gå,men i natt drømte jeg at jeg mistet han hver gang jeg bærte han,jeg la han hele tiden i skyggen å der ble han skikkelig kald..[&:]
våknet å følte meg som en elendig mamma[:(]

jeg drømmer mye rart jeg også. En av de siste drømmene jeg har hatt er at jeg har født babyen min. Hun er altfor liten og jeg drømmer at når hun ligger på stellebordet så kommer jeg borti henne slik man kan komme borti et glass slik at det bekker. Og hun faller av stellebordet og rett ned på flisgulvet på badet. Og rett etterpå tråkker jeg på henne. Det er så vondt å drømme disse drømmene. Glad de ikke er sanne.
Drømmer også at samboeren min dør og jeg krangler med niesa hans om eiendelene våre. Hun vil ha alt til og med mine ting.
Eller så drømmer jeg at samboeren min er utro og at han velger henne istedet for meg.

Ellers så har jeg hørt den del på lydbok om kvelden før jeg legger meg og nå får jeg ikke lov til det lengre. Jeg våknet en natt med mareritt fra boka og begynte ordentlig å gråte. Samboeren min fikk skrekken og gav meg forbud mot å høre på bøkene på kveldstid. Tror det er best at det er slik også.

Jeg drømmer oxo masse om sex, men det er typisk exene mine jeg drømmer om :S 

ORIGINAL: Lille Snodig

I natt hadde jeg skikkelig bra jentesex. Var så bra at det kunne vurderes igjen[8D]

hihi, jg har aldri drømt om jentesex[:D]
Kunne godt tenkt meg å ha noen litt sexy drømmer nå ja, siden dagene er så tørre som en ørken[>:]

Drømte at jeg drømte noe spesielt i natt og så skrev jeg om det her (i drømmen) [8D] det er nok desverre det merkeligste...

jeg drømte at jeg fødte en valp..[8|]

håper at et har noe med at bikkja til svigers akkurat har fått valper..;P hehe

Back
Topp