Andre med skjevt haleben?

TGIF

Forelsket i forumet
Hei, etter tre fødsler ser det ut til at halebeinet mitt synes at det er nok. Nå er det såpass skjevt at det stikker utav ryggen, og det er rimelig lite behagelig spesielt rundt tid for mens. Jeg antar jo at den eneste løsningen er kiro, men tenkte nå jeg for sikkerhets skyld kunne høre her om noen har erfaring med dette, om de har noen tips til hva jeg event kan gjøre selv, eller tips til gode behandlere i grimstad/arendal? Og om noen har slitt med dette og fått hjelp og blitt "normale" igjen ? :) På forhånd takk for svar! :)

Ja, har fått påvist skjev haleben hos osteopat.
Eneste måten han kan knekke det på plass igjen er å gå inn bakveien (noe som i og for seg ikke er min greie!), så har holdt meg unna den biten. ;)

Får slyngetrening gratis 2 ganger i uka hos manuellterapeut for å styrke bekkenbunn og rygg.
Har kronisk bekkenleddsyndrom, 4.5 år siden fødsel.

Under svangerskapet gav osteopaten min meg punktmassasje på området rundt haleben, og det hjalp veldi mye på bekkenløsninga med låsning.

Mmmm.. knekkes opp fra bakveien hørtes jo... ubeskrivelig j.... ut.. ;P men er det som skal til for å bli god igjen så ja.. "grøss"

Får ta kontakt med en osteopat da kanskje :)

Takk for svar :)

Back
Topp