andre med søvnproblemer?

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Noen andre som sliter med søvnen om natta? Om jeg er aldri så trett... så får jeg ikke sove. Oppvåkning ca hver 2 time, og det er ikke fordi jeg må på do... jeg er god og varm men fryser.. så er jeg for varm.. så fryser jeg.. i tillegg tar jeg magnesium for restless legs, de er ikke så ille nå. Det værste er egentlig den ukomfortable temperaturen i kroppen som ikke kan bestemme seg for om den er varm eller kald.. og den dumme oppvåkningen hele natta!!

Jeg sov veldig dårlig den første uka... våknet av at jeg måtte på do, og fikk aldri sove igjen... ble en smule grinete av det. Nå går det bedre, har begynt og jobbe igjen etter ferien, og sover som regel greit på natta. Håper det går over hos deg snart, det er jo sååå slitsomt å ikke få sove...

Jeg har også store problemer med søvnen!! Det er veldig plagsomt, for jeg merker jeg er trøtt og sliten- men kroppen vil ikke sove før langt på natt!! Også våkner jeg tidlig. Føles ut som insomnia-light og jeg syns det er forferdelig kjipt for jeg elsker å sove, og ikke minst trengs det i disse dager.. :-(

Jeg har slitt med å sovne igjen når jeg våkner på natta. Men nå har jeg begynte med kvalmestillende som jeg tar på kvelden, og nå sover jeg som en stein. Ulempen er at jeg er dødtrøtt på morgenen også :/

ikke plagsomt mye, men kommer snart til å oftere få de helt wacko drømmene..

Omvendt.. Sover bedre enn på lenge. Er dautrøtt hele tiden.. Husker ikke at jeg la meg igår! :P

Har det på samme måten, ganske slitsomt! Aner ikke hva som hjelper heller, siden det var sånn i 20 uker forrige gang:-/

Har det på samme måten, ganske slitsomt! Aner ikke hva som hjelper heller, siden det var sånn i 20 uker forrige gang:-/

SHIT! Håper ikke jeg har det sånn i 20 uker! Får sove greit på dagen, men svært sjeldent at jeg sover natten igjennom og våkner selvsagt, dødstrøtt dagen etterpå hehe.

Omvendt.. Sover bedre enn på lenge. Er dautrøtt hele tiden.. Husker ikke at jeg la meg igår! :P
Samme her. Sovner før hodet når puta. Må kanskje opp en eller to ganger på do i løpet av natta, men sover med en gang.

Noen andre som sliter med søvnen om natta? Om jeg er aldri så trett... så får jeg ikke sove. Oppvåkning ca hver 2 time, og det er ikke fordi jeg må på do... jeg er god og varm men fryser.. så er jeg for varm.. så fryser jeg.. i tillegg tar jeg magnesium for restless legs, de er ikke så ille nå. Det værste er egentlig den ukomfortable temperaturen i kroppen som ikke kan bestemme seg for om den er varm eller kald.. og den dumme oppvåkningen hele natta!!

Er helt lik, utenom leggene..

SHIT! Håper ikke jeg har det sånn i 20 uker! Får sove greit på dagen, men svært sjeldent at jeg sover natten igjennom og våkner selvsagt, dødstrøtt dagen etterpå hehe.
Nei får virkelig ikke håpe det!! Men ta det opp med legen, kanskje han har noen tips!

Jeg gjorde det, og da mente hun der var min revmatiske sykdom som gjorde det fordi jeg går uten medisiner nå.. det har jeg ingen tro på. Har vært uten medisin i 4 mnd og ikke slitt med søvnen før jeg ble gravid :-) funderer på å bytte lege.

jeg også sliter med søvnen. Får aldri sovne, våkner mange ganger i løpet av natten OG jeg våkner tidlig på morgenen! Uff, utrolig slitsomt, når man virkelig har lyst og behov for litt mer søvn..

Back
Topp