Andre med så mye aktivitet i magen?

Thesso_88

Forelsket i forumet
Er 12 uker imorgen og idag har vært en ganske aktivitetsfull dag! Har hatt lemus lignende kramper i magen. Sånn søt krampe (hehe). Og så har det vært litt ømt i magen, og litt ømt i korsryggen. Men ikke smertefult eller tegn på noe galt. Rett og slett bare sinnsykt med aktivitet.

Er det andre som er rundt 12 uker som har opplevd det samme?=)

Ikke mye aktivitet, men skvatt til istad. den bobla som sprakk kom når jeg lente meg frem, samme som når jeg begynte å kjenne 1.mann. Måtte lese gjennom dagbøkene mine. og er det samme :) Men har før kjent knepp men det var ikke på samme måten, så da var det nok livmora eller noe som strakk seg... Så nå er det bare å vente på neste lille boble :) husker med vesla at hun sa klart og tydelig at ikke len deg sånn fremover ;)

Å så spennende :) Jeg vil også oppleve sånn snart. Men dere er ganske tidlig ikke sant? Er det ikke vanlig å kjenne sånt først i ca uke 16? Jeg har bare hørt det altså... Jeg er en fersking på dette så jeg vet ikke helt :) hehe

Jeg er ganske sikker på at jeg kjente noen spark her forleden dag. Det skjedde når jeg satt i en spesiell stilling. Det samme skjedde dagen etterpå også. Vet det er tidlig, men har hørt om flere som kjenner det såpass tidlig hvis de har vært gravide før.

becs skrev:
Å så spennende :) Jeg vil også oppleve sånn snart. Men dere er ganske tidlig ikke sant? Er det ikke vanlig å kjenne sånt først i ca uke 16? Jeg har bare hørt det altså... Jeg er en fersking på dette så jeg vet ikke helt :) hehe

Jeg kjente det i uke 15 med første :)  så noen uker forskjell.

Skvatt når jeg var på ikea i går når jeg kjente en liten boble sprakk mens jeg så på stellebord hehe;) Ikke sikker på om dette var spark, men kjentes liksom ut som en liten boble som sprakk;)

ok så bra :) Da er det kanskje min tur snart også!

Veldig stille i magen min enda gitt :) Kjenner noe som ligner på bobler som sprekker en gang iblandt, men det er sjeldent. Har ikke mye vondt denne gangen her heller, forrige gang hadde jeg menslignende smerter konstant. Spørs om ikke det er god plass der inne foreløpig, hehe :)

Så koselig =)

Tok evigheter før jeg kjente noe med nr.1, så håper jeg kjenner igjen litt spark tidligere denne gangen. Så greit når man kan sjekke om det er liv selv altså. Bare dytte litt borti og sånn. hehe..

Back
Topp