Andre med rolig mageboer?

Vesla her er også som oftest ganske rolig. Kjenner liv ganske jevnlig, men mer at hun snur på seg eller strekker seg, og ikke noe særlig harde spark. Har vært et par ganger jeg må legge meg ned å ta en kald brus bare for å være sikker på at hun faktisk rører på seg den dagen, da særlig hvis jeg har vært mye opptatt og ikke kjent veldig etter på en stund.

Mi jente er også ganske rolig. Kjenner henne hver dag - men føler mer at det er at hun snur seg/vrir seg etc enn at det er spark. Har morkaken frem så tror nok det er derfor, og så på ultralyd forrige uke at hun ligger med ryggen utover så kan være at hun sparker mer innover. Prøver ikke å bekymre meg for det så lenge jeg kjenner bevegelse hver dag :) kjenner litt mer om natten enn ellers om dagen.

Jenta mi er også veldig rolig:) ikke harde spark..hun var mer aktiv i uker 24-27..det overrasket meg at det plutselig ble roligere...jeg er veldig glad hver gang når jeg kjenner henne.. ;) jeg er i uke 30+0

Her er det heller ikke voldsomt med liv, men akkurat passe synes jeg. Om det speiler aktivitetsnivået ifht utsiden, så blir jeg veldig fornøyd tror jeg :-D
Kjenner litt iløpet av dagen, spesielt når jeg spiser, og ofte en litt lengre periode på kvelden. Hen snur på seg til stadighet, og jeg kan ofte kjenne ryggen utenpå magen.
Sjeldent faren får kjent noe, men han er ikke så tålmodig heller at det gjør noe :p

Back
Topp