Lykkeliten85
Betatt av forumet
Hei!
Lurer på om det er andre som har veldig rolige babyer i magen?
Og om dere har merket stor forskjell på ev. tidligere svangerskap?
Dette er vårs 3.
vell og merket 6 år siden sist fødsel.
Husker de som mer aktive i magen. Magen beveget seg hele tiden. Og husker at di ofte hikket, som jo er ett bra tegn.
De var ikke fotballspillere i magen de heller, men merket hele tiden de beveget seg. Såg ganske groteskt ut utpå magen.
Er rett og slett litt bekymret for han her bedagelige her... Kansje han er stikk motsatt av søstrene sine, siden vi nå får en gutt? Hvem vet?
Jeg kjenner altså daglig liv. Men som regel kun ett dunk her, og ett dult der... Sjelden så mye om gangen, at mann og barn får tid til å se/kjenne.
Merker mer at det plutselig presser mot den ene siden, eller opp unna ribbeina.
Har heller aldri kjent at han hikker.
Noe jeg husker søstrene gjorde hele tiden, som jo er ett bra tegn.
Er 29+3, og syns å huske at dette var den mest aktive perioden.
Men jeg husker kansje feil...
Er ikke redd for at han ikke lever, for jeg merker han jo hver dag, og har hørt hjertelyden flere ganger.
Men er bekymret siden han er så enormt rolig...
Lurer på om det er andre som har veldig rolige babyer i magen?
Og om dere har merket stor forskjell på ev. tidligere svangerskap?
Dette er vårs 3.
vell og merket 6 år siden sist fødsel.
Husker de som mer aktive i magen. Magen beveget seg hele tiden. Og husker at di ofte hikket, som jo er ett bra tegn.
De var ikke fotballspillere i magen de heller, men merket hele tiden de beveget seg. Såg ganske groteskt ut utpå magen.
Er rett og slett litt bekymret for han her bedagelige her... Kansje han er stikk motsatt av søstrene sine, siden vi nå får en gutt? Hvem vet?
Jeg kjenner altså daglig liv. Men som regel kun ett dunk her, og ett dult der... Sjelden så mye om gangen, at mann og barn får tid til å se/kjenne.
Merker mer at det plutselig presser mot den ene siden, eller opp unna ribbeina.
Har heller aldri kjent at han hikker.
Noe jeg husker søstrene gjorde hele tiden, som jo er ett bra tegn.
Er 29+3, og syns å huske at dette var den mest aktive perioden.
Men jeg husker kansje feil...
Er ikke redd for at han ikke lever, for jeg merker han jo hver dag, og har hørt hjertelyden flere ganger.
Men er bekymret siden han er så enormt rolig...