Andre med piercinger her?

Tufsla

Forelsket i forumet
Og når i svangerskapet har dere evnt tenkt å ta de ut?

Selv har jeg i navlen, en i tunga, en i underleppa, en i hofta, 2 i ørene, 2 utvidde hull i ørene, samt 2 vanlige øredobber :-)
(Har tidligere hatt 4 over venusberget, 2 på hver hoft og i ei brystvorte :-D )

Edit: Glemte å skrive at jeg har kun tenkt å ta ut den i navlen når magen begynner å vokse, så skal jeg stikke gjennom smykket i ny og ne :-) Den jeg har i hofta skal jeg derimot fjerne for godt snart :-)

Jeg hadde i navlen for ni år siden, da jeg gikk med første. Tok den ut da magen begynte å vokse i uke 24. Satte den aldri inn igjen. Hullet revnet så jeg fikk lilla stygge strekkmerker rundt. Men ble nesten helt borte da magen forsvant. Etter andre svangerskap ble de større og veldig synlig igjen. Men de er helt hvite og nesten borte nå. Kommer vel til å bli godt synlig igjen nå når magen vokser også. Skulle bare ønske at jeg hadde tenkt på at jeg skulle gå gravid da jeg var 15 år å tok den, for det er de eneste strekkmerkene jeg har. Og de kunne vært unngått...

Jeg fikk navlepiercing for 9 år siden. Den har overlevd to svangerskap. Anbefaler å bytte til en bøyelig stang når magen vokser. Det finnes fine gravidpiercinger :) den slapp jeg til og med å ta ut når jeg skulle føde.

Hadde i navlen for 10 år siden og den tok jeg ut når magen begynte å tyte ut, hullet revnet på en måte oppover, så der har jeg et slags strekkmerker. Hadde i tunga hele svangerskapet.. Så ingen grunn til å ta den ut, kan ikke huske du jordmor sa noe på det.

Au i hofta ? :-O

Hehe, microdermals :-D Litt av en jobb å sette inn, for ikke å snakke om det å skulle fjerne de igjen (må skjæres ut da det vokser vev gjennom plata som ligger under huden) :-P

Hehe, microdermals :-D Litt av en jobb å sette inn, for ikke å snakke om det å skulle fjerne de igjen (må skjæres ut da det vokser vev gjennom plata som ligger under huden) :-P

Lekkert er det iallfall! Har hatt sykt lyst på det selv, men har aldri fått gjort det :)
Har du de framme eller bak?

Oi du har mange piercinger :) Har i navelen som jeg tar ut når det blir ubehagelig, sist tror jeg det skjedde rundt uke 15-16, den var iallfall ute til oul. Tenkte som så at gror det igjen så er ikke det noe stress, men hullet var like inntakt etter fødselen. Jeg fikk veldig stygge strekkmerker rundt hullene, de bleknet heldigvis fort og er nesten usynlige nå :)

Har en del, men de sitter i ørene ;)
Så ingen jeg har behov for å ta ut i forbindelse med svangerskapet :)

Har i tunga, navlen og to utvidelser i ørene :) hadde i nippeln, men tok ut når jeg ble gravid (grodde igjen), så har jeg hatt noen ganger i nesa

Lekkert er det iallfall! Har hatt sykt lyst på det selv, men har aldri fått gjort det :)
Har du de framme eller bak?

Syns det er utrolig fint ja! :-D Men guuud, så upraktiske de er! Hadde de på hoftebenet, men nå er det jo bare igjen en da :-)

Oi! Vondt å ta?!

Ikke direkte vondt, mer ubehagelig :-P For de smurte på bedøvelseskrem siden det var så mange (8 i slengen) :-) Men derimot både vondt og ubehagelig å fjerne de igjen.. :-P

Back
Topp