Andre med overbeskyttende mann? :p

Evette

Gift med forumet
Sambo her er svært overbeskyttende ovenfor lillegull i magen og kommer ofte med "du burde ikke" eller "du skal ikke"
Jeg er mer avslappet å tenker at så lenge kroppen min takler det eller at det ikke er anbefalinger imot så går det bra.
Vi planlegger en utflukt i morgen som vil si en del gåing og kanskje noe åling. Da igjen kommer han med "men du skal ikke drive å åle deg langs bakken du! Det er ikke bra for bebien":p søtt, men en smule irriterende:p

Haha så skjønn! Min er ikke helt sånn, men vi er på besøk hos svigers og her han han sagt godt i fra om at røyke skal de gjøre ute! :D

Nei, dette er vår tredje så jeg passer fint på meg selv. Og han vet jeg har kontroll. Han var nok litt mer overbeskyttende med nr 1

Nei, dette er vår tredje så jeg passer fint på meg selv. Og han vet jeg har kontroll. Han var nok litt mer overbeskyttende med nr 1
Dette blir nr 3 for oss da :) han var ikke slik i forrige svangerskap:p om det er aldern og det at barna har gjort han litt "bløt" som gjør det:p

Hadde bedt han ta seg en bolle og sagt at det gikk jo fint med nr 1 og 2 ;) blir rett og slett irritert av sånn jeg. Haha

Har også en som er slik. Er selv også veldig forsiktig. Synes det er kjempekoselig at han viser på en måte at han bryr seg, og det sies med et smil om munnen. Så han er ikke for kontrollerende :)

Han himler en del med øya når jeg gjør noe vi vet kommer til å føre til bekken plager om litt. Men han har vett til å holde kjeft og kanskje til og med være litt medfølende

I går da vi lå i sengen var livmoren min veldig tydelig og han fikk kjenne på. Da fikk jeg beskjed om å ikke "poke" så mye, forstyrret jo bølla:p enn så lenge ligger jeg bare på sofaen, men regner med han blir mer beskyttende når jeg kommer meg ut i verden igjen;)
Er begges første:)

Jepp, overbeskyttende mann her :p:hilarious: Er mitt tredje barn, og hans første :Heartpink
F.eks når jeg har en bra dag og rydder og styrer på i huset, så blir han nesten litt irritert og ber med sette meg...:p Men nå har han sett hvordan jeg blir når bekkenet mitt klikker og da :wacky: Får heller ikke lov til å løfte handleposer eller barnehagesekkene til ungene...:happy: haha.
Synes det er koselig når han passer så på, men jeg forsøker å minne han på at jeg ikke er laget av glass...:p:p:Heartpink

Her kunne ikke mannen brydd seg mindre :p
3. barnet på 3 år. Han er vant til at jeg går gravid, er det hele tiden joo :p
Han var veeeldig overbeskyttende med nr. 1! Bedre at han er slik som nå! :)

Hadde bedt han ta seg en bolle og sagt at det gikk jo fint med nr 1 og 2 ;) blir rett og slett irritert av sånn jeg. Haha
Sier ifra eller ler når han kommer med det! Den gangen han kom med "du bør ikke spise sterk mat" så jeg dumt på han og tok en stor bit chilli i munnen. Forklarte han selvfølgelig etterpå at sterk mat ikke er skadelig for bebien, men at jeg ikke skal spise så mye senere i svangerskapet fordi det kan gi meg halsbrann:p
Han mener jo alt godt men tror han ikke er helt oppdatert på mange ting:p

Må si at jeg kjenner meg litt igjen. Har også en mann som passer litt ekstra på, men det er mest fordi vi fikk en prematurgutt sist og han vil at jeg skal høre mer på kroppen og ta det med ro osv. Han vil blant annet ikke at jeg skal jobbe 100%.

Jobber nå 80% - og det er egentlig helt fint :)

Back
Topp