Andre med mye og kraftige kynnere?

**AM**

Elsker forumet
Har i begge mine svangerskap hatt kynnere, men i de siste to dagene har de økt på og også økt i intensitet, på grensen til ubehagelig. Kjenner de stort sett gjennom hele dagen (...og natten for den del, sliter med å sove).

Flere som har det sånn? Har dere snakket med jm ang. det?

Godt å høre at det ikke bare er meg. Hadde ikke så mye sist svangerskap, men denne gangen har jeg det hele tiden. Hver gang jeg bøyer meg, spiser, har vært på do eller stresser. Skal ta det opp med jordmora mi, selv om legen sa det var helt normalt ;)

Ja, jeg har masse ubehagelige kynnere, hadde mer med Nr.2 enn med første og enda mye mer denne gangen. Har ikke pratet med JM ennå, men skal ta det opp neste gang... Må stoppe hele tiden, holde inne og vente til det går over...

Jeg har det også... Snakka med jordmora når jeg var på O.UL, og ho sa at det var normalt.. Men at ein måtte prøve å gjere ting litt roligere... Må kjenne det på kroppen.... Men merker at magen blir så stram etter jeg har tisset.. !!?? Syns det er så rart.. Men ikke hele tiden da... 

lille gull på veg.... skrev:
Jeg har det også... Snakka med jordmora når jeg var på O.UL, og ho sa at det var normalt.. Men at ein måtte prøve å gjere ting litt roligere... Må kjenne det på kroppen.... Men merker at magen blir så stram etter jeg har tisset.. !!?? Syns det er så rart.. Men ikke hele tiden da... 

Merker akuratt det samme. Får skikkelige kynnere etter jeg har tisset. Merkelige greier hehe

Ja, har ubehagelige daglig. Spesielt hvis jeg sitter/ligger mye. Også får jeg HVER gang jeg kjører bil, super irriterende.. æssj

jepp, mange harde kynnere.., derfor er jeg inne å måler livmorhalslengden.. var inne sist mandag, og skal inn på nytt å måle 13 mars...mn så har jo jeg også hatt blødninger da(som heldigvis har sluttet), så de er litt bekymret for prematurfødsel osv..

Back
Topp