Når man leser på forum kan det jo virke som alle er kvalme, trøtte og har masse symptomer... Jeg er 9+1 i dag og siste uken har symptomene virkelig dabbet av for min del, er det andre som har opplevd det? Jeg er mindre trøtt, fortsatt fort sliten, men ikke sånn at jeg har lyst til å legge meg når toårigen legger seg kl 19 liksom
Jeg var litt uggen i et par uker, men det er over også. Eneste "konstante" hos meg er ømme pupper. Har ikke ligamentsmerter, ikke kvalme eller noe sånt, så jeg føler meg egentlig veldig lite gravid 

så vet jo ikke hva som er hva. Puppene er kaaanskje litt større, men ammingen gjør at jeg ikke tenker over noe nytt mtp symptomer på den fronten heller. Eneste halmstråene eg har er kviser, vm i sulten(særlig fett og karbs) og tilløp til halsbrann(var veldig plaget med det forrige svangerskap, men ikke så tidlig). Har ul på onsdag og krysser ALT for levende mini
Jeg skal til jordmor i morgen, og da tenker jeg iallefall å snakke litt om det, og får helt sikkert også beroligelse med at det er helt normalt med få symptomer