Andre med lite symptomer?

Lilje92

Gift med forumet
Junilykke 2020 ♡
Junibollene 2023
Når man leser på forum kan det jo virke som alle er kvalme, trøtte og har masse symptomer... Jeg er 9+1 i dag og siste uken har symptomene virkelig dabbet av for min del, er det andre som har opplevd det? Jeg er mindre trøtt, fortsatt fort sliten, men ikke sånn at jeg har lyst til å legge meg når toårigen legger seg kl 19 liksom :p Jeg var litt uggen i et par uker, men det er over også. Eneste "konstante" hos meg er ømme pupper. Har ikke ligamentsmerter, ikke kvalme eller noe sånt, så jeg føler meg egentlig veldig lite gravid :nailbiting:

Eg synes symptomene er diffuse denne gangen og vanskelig å skille fra hverdagen generelt. Er veldig trøtt og sliten, men har en baby på 9mnd og har knapt fått mer enn 3t sammenhengende søvn på de månedene:goodnight så vet jo ikke hva som er hva. Puppene er kaaanskje litt større, men ammingen gjør at jeg ikke tenker over noe nytt mtp symptomer på den fronten heller. Eneste halmstråene eg har er kviser, vm i sulten(særlig fett og karbs) og tilløp til halsbrann(var veldig plaget med det forrige svangerskap, men ikke så tidlig). Har ul på onsdag og krysser ALT for levende mini

Eg synes symptomene er diffuse denne gangen og vanskelig å skille fra hverdagen generelt. Er veldig trøtt og sliten, men har en baby på 9mnd og har knapt fått mer enn 3t sammenhengende søvn på de månedene:goodnight så vet jo ikke hva som er hva. Puppene er kaaanskje litt større, men ammingen gjør at jeg ikke tenker over noe nytt mtp symptomer på den fronten heller. Eneste halmstråene eg har er kviser, vm i sulten(særlig fett og karbs) og tilløp til halsbrann(var veldig plaget med det forrige svangerskap, men ikke så tidlig). Har ul på onsdag og krysser ALT for levende mini
Er forsåvidt småuggen tidvis, når eg tenker meg om. Men vet jo man kan ha symptomer og likevel oppleve MA

Er forsåvidt småuggen tidvis, når eg tenker meg om. Men vet jo man kan ha symptomer og likevel oppleve MA
Ja. Virker ikke som det er noen fasit på hvordan man føler seg, enten det går bra eller ei. Så vi får vel bare smøre oss med et tykt lag tålmodighetskrem og håpe på det beste :)

Når man leser på forum kan det jo virke som alle er kvalme, trøtte og har masse symptomer... Jeg er 9+1 i dag og siste uken har symptomene virkelig dabbet av for min del, er det andre som har opplevd det? Jeg er mindre trøtt, fortsatt fort sliten, men ikke sånn at jeg har lyst til å legge meg når toårigen legger seg kl 19 liksom :p Jeg var litt uggen i et par uker, men det er over også. Eneste "konstante" hos meg er ømme pupper. Har ikke ligamentsmerter, ikke kvalme eller noe sånt, så jeg føler meg egentlig veldig lite gravid :nailbiting:
Føler det er akkurat det samme med meg… Nå er jeg 11+3 og symptomene består i større pupper (ikke lengre ømme), at jeg må opp og tisse en gang per natt og treg mage (som jeg i og for seg kan slite med til vanlig også).

Jeg har det helt likt. 9+1 her også.

Eneste symptomet jeg har hatt er ømme pupper, som du også nevner. Litt trøtt innimellom, men det er jeg til vanlig også

Var på ultralyd i uke 8 for å sjekke og alt sto bra til og det gjorde det.

Den siste uken har jeg begynt å få litt tregere mage og mindre ømme pupper.

Jeg har det helt likt. 9+1 her også.

Eneste symptomet jeg har hatt er ømme pupper, som du også nevner. Litt trøtt innimellom, men det er jeg til vanlig også

Var på ultralyd i uke 8 for å sjekke og alt sto bra til og det gjorde det.

Den siste uken har jeg begynt å få litt tregere mage og mindre ømme pupper.
Høres ut som vi har det helt likt da! Godt å høre :) Vi får vel bare nyte at vi slipper kvalmen og alt det der :)

Jeg har egentlig bare mista kviseutbruddet jeg fikk, ellers har jeg alle de samme symptomene jeg alltid har hatt :( Er helt utmattet, skikkelig tett i nesen, tisser hele tiden, ømme og store bryster og ekstrem sult

Jeg har det også slik. Har fått beskjed om at det er normalt. Men jeg klarer ikke å slappe av for det. Er så redd for MA etter mange år med prøving.

Takk for at du spør om akkurat dette. Jeg har selv kjent en stund på dette med lite/ingen symptomer. Når jeg leser på diverse forum og artikler så har jeg kjent en liten skuffelse over dette, i stedet for å kjenne glede over faktisk kunne fungere optimalt i hverdagen. Har vært på ultralyd i dag, og er 11+1, alt så perfekt ut, og hun beroliget meg med at det å kjenne lite symptomer også er helt normalt og flott. ♡

Takk for at du spør om akkurat dette. Jeg har selv kjent en stund på dette med lite/ingen symptomer. Når jeg leser på diverse forum og artikler så har jeg kjent en liten skuffelse over dette, i stedet for å kjenne glede over faktisk kunne fungere optimalt i hverdagen. Har vært på ultralyd i dag, og er 11+1, alt så perfekt ut, og hun beroliget meg med at det å kjenne lite symptomer også er helt normalt og flott. ♡
Godt å høre at alt så bra ut og at du også kjenner på det samme som meg! :) For det er jo egentlig bare helt supert å kunne fungere i hverdagen, og det er jo så teit at man skal bli bekymret av det, men det er vel noe de gravidhormonene gjør med oss da :wacky: Jeg skal til jordmor i morgen, og da tenker jeg iallefall å snakke litt om det, og får helt sikkert også beroligelse med at det er helt normalt med få symptomer :Heartpink

Godt å høre at alt så bra ut og at du også kjenner på det samme som meg! :) For det er jo egentlig bare helt supert å kunne fungere i hverdagen, og det er jo så teit at man skal bli bekymret av det, men det er vel noe de gravidhormonene gjør med oss da :wacky: Jeg skal til jordmor i morgen, og da tenker jeg iallefall å snakke litt om det, og får helt sikkert også beroligelse med at det er helt normalt med få symptomer :Heartpink
Synes det var fint å se ar vi fler som kjenner på dette. Og ja, litt trist at man føler det er feil å ikke kjenne på ekstreme symptomer. Lykke til i morgen

Akkurat samme som meg, var kvalm hver dag fra uke 3-4 til uke 8+6 så gav kvalmen seg helt over natten nærmest.. kun ømme bryst nå til tider som jeg merker noe til. Er straks på uke 10. men kjenner jeg er bekymret. Fikk du tilbake dine symptomer?

Akkurat samme som meg, var kvalm hver dag fra uke 3-4 til uke 8+6 så gav kvalmen seg helt over natten nærmest.. kun ømme bryst nå til tider som jeg merker noe til. Er straks på uke 10. men kjenner jeg er bekymret. Fikk du tilbake dine symptomer?
Nei, de kom aldri tilbake! Bare sånn småømme bryster og av og til litt kvalm før frokost hvis det tok tid før jeg fikk i meg mat! Men jeg var på ul for tre dager siden og alt står bra til :D Så jeg er bare glad for å ha sluppet unna masse symptomer egentlig! Sikkert samme for deg :)

Nei, de kom aldri tilbake! Bare sånn småømme bryster og av og til litt kvalm før frokost hvis det tok tid før jeg fikk i meg mat! Men jeg var på ul for tre dager siden og alt står bra til :D Så jeg er bare glad for å ha sluppet unna masse symptomer egentlig! Sikkert samme for deg :)
Åh, så godt å høre! Ja krysser fingrene for at det er det samme her og! :)

Jeg var ganske fin fram til uke 8-9, bortsett fra at jeg var veldig trøtt og hadde litt ømme pupper. Men uke 10-14 var jeg dåååårlig. Så det er fortsatt tid :dead:

Jeg har samme opplevelse som deg. Litt uggen og var veldig trøtt i uke 6,7 og 8. Ellers har vi nesten vært nervøs for MA, vært på 2 tidlig ultralyder og alt står bra til :D Har vært i veldig bra form siden uke 10. 17+3 nå.. :)

Har også veldig lite symptomer, noe som såklart har vært kilde til bekymring til tider. Men prøver å nyte at jeg har det bra, og stole på kroppen.

Kvalme og trøtthet gikk over i uke 10, formen har vært topp etter det og jeg har følt meg kjempeenergisk :) Er 18+2 nå. Elsker å være gravid!

Skulle veldig gjerne ønske å være symptomfri..
Uke 19+0. Fortsatt kvalm og avhengig av postafen, det er helt utrolig.
Kaster opp hvis jeg ikke tar en tablett morgen og kveld. Hadde hypermesis og var lagt inn på Kvinneklinikken i de to første graviditetene, så er glad for at postafen og seaband virker så godt denne gangen :depressed:

Alle sier "det går vel over snart", men tviler på det. Var kvalm og uvel så og si til uke 30 tidligere. Kastet til og med opp under fødsel med første :wtf:
Blir en jente nr 3 og mye hormoner i kroppen. Lurer på om jeg ikke hadde vært så kvalm med gutt? :confused005

Back
Topp