Andre med lite symptomer?

MSG93

Forelsket i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Andre her som har lite symptomer for tiden?

Før positiv test hadde jeg sykt ømme pupper i flere dager, kvalm / halsbrann om hverandre..

Nå har jeg sjeldent ømme pupper, litt stikking nå og da. Små halsbrann til tider. Men er mer sulten, oftere sulten :bored:
tisser litt mer bare og bobler i magen som noe skulle flyttet seg i ny å me :hungover:

Føler meg jo ikke gravid i det hele tatt :oops:

Jeg har ikke hatt noen andre symptomer en fastere pupper før i dag 5+0. Nå ligger jeg på på sofaen med den kvalmen å synes syn på meg selv.

Hvor langt har du kommet?

Jeg er 5+5 idag og de siste 4-5 dagene har jeg fått mer g mer symptomer. Jeg ligger her i skrivende stund og er så kvalm så kvalm... Haha. Nyt det!! Plutselig er du kvalm du også ;)

Andre her som har lite symptomer for tiden?

Før positiv test hadde jeg sykt ømme pupper i flere dager, kvalm / halsbrann om hverandre..

Nå har jeg sjeldent ømme pupper, litt stikking nå og da. Små halsbrann til tider. Men er mer sulten, oftere sulten :bored:
tisser litt mer bare og bobler i magen som noe skulle flyttet seg i ny å me :hungover:

Føler meg jo ikke gravid i det hele tatt :oops:
Har det akkurat som deg. De symptomene jeg hadde ved positiv test har jeg ikke lenger. Og føler meg ikke på noen som helst måte gravid. De økende graviditetstestene er det eneste som bekrefter det for meg.

Jeg har det sånn som deg også :happy: Litt ømme/faste pupper, stikninger innimellom og litt trøttere enn vanlig.
Sist svangerskap hadde jeg nesten ikke symptomer overhode før langt uti svangerskapet når magen ble stor og tung :happy:Kvalme hadde jeg ikke i det hele tatt. Har ei velskapt datter på 2 år :Heartred Rart hvor forskjellige vi kan være :happy:

Har det akkurat som deg. De symptomene jeg hadde ved positiv test har jeg ikke lenger. Og føler meg ikke på noen som helst måte gravid. De økende graviditetstestene er det eneste som bekrefter det for meg.
Godt det ikke bare er meg som har det sånn. Må ofte tenke at nei du har en i magen, du bare ser det ikke og føler det ikke enda :hungover:

Jeg har det sånn som deg også :happy: Litt ømme/faste pupper, stikninger innimellom og litt trøttere enn vanlig.
Sist svangerskap hadde jeg nesten ikke symptomer overhode før langt uti svangerskapet når magen ble stor og tung :happy:Kvalme hadde jeg ikke i det hele tatt. Har ei velskapt datter på 2 år :Heartred Rart hvor forskjellige vi kan være :happy:
Hadde ikke særlig ved første mann før sikkert noen uker etter positiv test, sleit da med kvalme i lange lange tider.
Nå er det kun av og på, uka før positiv test var den værste. Og sånn var det ikke forrige gang. Rart hvor forskjell det også kan være fra gang til gang :happy:
Har en nå som blir 5 i oktober, gleder meg til å fortelle han det. Var hos ei venninne forrige helg som har en på 9 uker. Da gikk han å kalte babyen for ; babyen vår og lurte på om han kunne ta den med hjem :hilarious:

Godt det ikke bare er meg som har det sånn. Må ofte tenke at nei du har en i magen, du bare ser det ikke og føler det ikke enda :hungover:
Ja det er nesten en litt absurd periode. Du hverken føler deg eller ser gravid ut, du bare vet at du er det fordi du har tisset på en strimmel. Men så er det for tidlig å fortelle det enda, men allikevel må man ta forhåndsregler i form av mat/drikke osv :P

Har ingen symptomer enda, hadde ikke det sist heller. Men siden jeg har hatt så mange mislykkede graviditeter etter med siden første håper jeg at jeg får litt sterkere symptomer fremover slik at jeg ikke trenger å bekymre meg så mye.

Sniker.
Det er ikke et must å ha symptomer så tidlig.
Med førstemann spydde jeg daglig fra uke 7 til uke 35. Denne gangen merka jeg ikke noe særlig før kvalmen kom i uke 12. Forsvant heldigvis etter noen få uker :p
Man er ikke noe mindre gravid selvom symptomene lar vente på seg :) de fleste jeg kjenner som har hatt MA feks har hatt alle symptomene på plass. Så det har ikke noe å si ❤️ nyt heller at formen er bra :)

Jeg testa positivt igår, så er bare rett rundt 4 uker. Eneste jeg merker er litt økt utflod og har hatt 2 - 3 kvalmebølger, men ikke noe veldig enda.

Fant ut jeg var gravid igår, idag når jeg sto opp begynte jeg å bli løs i magen så har gått på do ganske ofte, noen som har opplevd dette før?...

Fant ut jeg var gravid igår, idag når jeg sto opp begynte jeg å bli løs i magen så har gått på do ganske ofte, noen som har opplevd dette før?...

Jeg var også veldig dårlig i magen noen dager når jeg fikk positiv test! Aldri gjort nr 2 så mange ganger på en dag rundt den tiden:p

5+2 her. Har så langt nesten ingen symptomer. Har vært bittelitt kvalm en kort stund et par dager, men lite utover det. Hadde det slikt i forrige svangerskap også, da trodde jeg ikke på at jeg var gravid før tidlig ultralyd, fordi alle sa at jeg kom til å bli kvalm og dårlig. Spent på å se om det blir likt denne gangen :)

Back
Topp