Andre med lite symptomer?

Iris987

Betatt av forumet
Jeg er egentlig veldig glad for jeg kjenner lite, jeg må sjelden opp om natten er trøttere en vanlig
og ømme bryster.. Men ikke noe dårlig eller kvalm / spye.

Føler vell egentlig meg ikke så veldig gravid i forhold til alle som er proppet av symptomer,
Men testene lyser streker og de digitale lyser gravid, uteblitt mens og alt stemmer liksom :) hehe..

Er vell bedre etterhvert som ukene går..

Noen andre som har lite symptomer??

Det er nok like vanlig det! Mitt råd, NYT DET! her må jeg motivere meg selv mange ganger om dagen, og tenke at det eeeeer verd det tilslutt...!

Eneste symptom jeg har er manglende mens, så du er ikke alene. :-)

Er like vanlig som å ha mange symptomer, men man hører nok mest om de som har plager. Er veldig glad for at jeg ser ut til å slippe kvalme også denne gangen. Vanskelig å skjønne jeg er gravid før jeg får høre hjertelyden, og gravidmagen kommer. :-)

Jeg hadde få symptomer en stund, men nå som jeg er rundt uke 8 har jeg fått flere.
Jeg er trøtt hele dagen, kvalm når jeg er sulten, reagerer på ulike smaker og lukter, rar smak i munnen, veldig oppblåst, treg i magen, nå stikker det i den ene puppen, og jeg har fått kviser på haken! :-)

Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei, men det kan jo være det kommer flere symptomer hos deg etterhvert. Hvis ikke må du jo nesten bare nyte det! Jeg savnet kvalmen selv, når jeg hadde få symptomer, men nå blir jeg jo kvalm av å både spise og ikke spise. Hi hi! :-)

Jeg er bare 6 +3 så jeg skal ikke se bort fra de kommer snikende :)
Bare litt rar følelse og ha så lite, men det er vell noe i det at man hører mest fra og om de som sliter
med mye plager :) Håper jo egentlig det holder sånn som nå, hverdagen er nok myye lettere da :)

Syns i grunnen det var godt å komme inn her å lese at det var flere enn meg som har lite symptomer :) Jeg hadde litt menssmerter de første ukene, og har en pågående forandring i brystene.. Humøret er jo også litt jojo :p men ellers har jeg ikke vært kvalm/uggen annet enn når det er lenge siden forrige måltid. Noe mer kvisete er jeg vel også blitt, men heller ikke det er plagsomt mye. Skal absolutt ikke klage, men må jo innrømme at mangelen på symptomer gjorde at jeg var litt nervøs for om det kunne være noe i veien. Det begynner heldigvis å slippe litt taket nå. Er nå på uke 8, og kjenner nok litt mer kvalme nå enn de forrige ukene, men det er like vel fullstendig overkommelig og hemmer meg ikke på noe vis. Håper det holder seg slik :)

Eg er trøtt dagen lang,kan sovne stående til tider.... Enormt uren hud,kvalm,brekker meg for den minste ting..
Men det blir bedre :)

Jeg hadde det slik i mine to foregående svangerskap, nesten ingen symptomer. Første gang kom magen ganske seint også, så før jeg var på ordinær ultralyd greide jeg nesten ikke å tro at det faktisk var et lite knøtt i magen.

Må si at jeg savner å ha et bortimot symtomfritt svangerskap, hater å være kvalm!

Ikke noe symptomer nesten her heller. Uteblitt mens, litt ømme bryster og føler meg litt oppblåst. Det er det :) Hadde ikke noe særlig når jeg gikk med frøkna heller utenom en del halsbrann mot slutten. Det er jo utrolig godt å slippe, men man blir også litt nervøs for at noe ikke er i orden...

Forrige svangerskap hadde eg lite symptomer.
Nå føleler eg at eg har fått det meste, trett, grinete, kvalm, vond rygg og bekken, veldig voksende pupper som er så ømme, metallsmak i munnen og halsbrann innimellom.. Men er veldig glad for at eg ikke har ekstrem kvalme og oppkast ;) Føler med de som har det, og håper for deres del at det forsvinner snart :)

Lite symptomer her og. Trøtt, oppblåst og uteblitt mens, ellers lite. Eller jo litt hormoner på villsprang ;) hadde lite symptomer sist sv.skap også, men enda færre denne gang synes jeg.

Jeg hadde lite symtomer i mine to første svangerskap, kun trøtt. Nå har jeg vært mer kvalm, ømme bryster og ekstremt trøtt

Første svangerskap hadde jeg minimalt med symptomer, var trøtt og hadde vonde bryster, kasta vel opp 1 gang gjennom hele svangerskapet.

Denne gangen har jeg vært mye kvalm, men (*bank i bordet*) ikke kasta opp, er dautrøtt, ømme bryster og sliten etter laaange dager på jobb!

Back
Topp