andre med kolikk-barn?

venter-på-nr-2 :)

Blir kjent med forumet
lillemor har plagdes siden hun var 2-3uker (8uker nå) me magen. d kom gradvis i bynnelsen med noen skrikekvelder i uka, har prøvd det meste som å la vær å spse melkeprod, koffein++ vært hos osteopat 2 gang uten virkning, vært hos kiropraktor 3 gang med litt virkning.

Men de siste 2 ukene har det bare blitt værre og værre!!har hatt alt fra 2-6 tima gråting å prøvd å bysse i søvn.  i går var hun nesten våken i ett strekk fra kl.10 på mårran til halv ett i natt.(sov noen minutter innimellom på fanget.)
hun er så utslitt i dag at nå har hun kun sovet..

Noen andre som opplever at d blir værre??

ble kansje litt rotete skrevet,men håper dere skjønner:)

Huff! Stakkars både deg og baby!! Junior her hadde veldige skriketokter i ca to uker, både jeg og far ble helt utslitt og lillemann hadde det ikke godt! Her var det å slutte med absolutt all mat med melk i som hjalp til slutt!:) to uker med kolikk er jo egentlig lite men j var heltvutslitt så jeg føler virkelig med deg! Du holdt deg unna absolutt alt m melk en periode eller(inkl. Melkepulver osv som står i ingridienslisten)? Kan ta to uker før effekt vises.. Utenom det har j dessverre lite råd. På det aller verste tok vi en biltur, da sovnet han, men begynte å skrike når vi stoppet igjen så man utsetter det jo bare.. Håper det går over for dere snart!:)))

nei... men sender deg masse klemmer å håper hun snart er kvitt det! dere må jo være helt utslitt :((

ja krysser fingrene for at d snart skal gå over..!

d e jo positivt da at når ho sovner på natta så kan ho sove fra 2-5 timer i strekk så får henta meg litt inn da :)

Har min andre kolikk gutt nå.
Har kuttet alt av fymat (kål, erter +++) ALT av melkeprodukter, nøtter (pappa er alergisk) og egg. 
Spiser leverpostei og servelat på skiva og pølser til middag!

Da han enda var urolig, til tross for at eg merket han ikke hadde så vondt, fikk jeg tips på helsestasjonen om å pakke ham hardt inn i babyteppe. Som i livmoren.
Det hjalp en del, endelig kunne jeg legge ham ned fra meg igjen og ikke bare ha han på magen.

har lest at det topper seg rundt seks uker og gradevis vil avta etter det... Her er det ikke kolikk, men magevondt døgnet rundt. Han ligger på meg om natta og keg bærer han i bæretøy nesten hele dagen, ligger han blir det fort gråt. Vi har hatt flere runder på sykehus uten at de har slått fast noe. Utrolig slitsomt. Det eneste jeg trøster meg med er at det går over, men fy... så slitsomt! Akupunktur har hjulpet oss endel,får noen rolige dager etter behanding, så det er verdt penga sine, det og sukkervann!

Back
Topp