Andre med hetetokter?

Sinique

Elsker forumet
Ja, det lurer jeg på?
Man skulle tro jeg var i overgangsalder eller noe, eller bare veldig gravid?
får sånne skikkelige hetetokter innimellom, og svetten bare renner. Det er superubehagelig!
Når storebror er i bhg. har jeg vinduer på vidt gap og er fremdeles altfor varm. Dyne om natta er tortur. men når jeg ikke er alene lengre, kan jeg jo ikke ha full gjennomtrekk - de andre fryser jo! jeg vil ha all varme av - de andre vil ha 20+ på *dån*

Er det vanlig å få dette i slutten av en graviditet? Eller kan det skyldes andre ting? Opplever du dette?

Må si jeg har hatt det VELDIG varmt i det siste jeg også!
Å jeg er en frysepinne til vanlig... må jo være graviditeten som slår til tenker jeg da :)

JAAAA!!! men kommer veldig i rykk og napp. Kan gå dager imellom hver gang. Så jeg sover med dyne og har normal temperatur i leiligheta. MEN så helt plutselig er det som om jeg blir kokt innvendig og jeg blir helt rødflammet og svetten rennet. Helt grusomt.

Jeg har vært glovarm så å si nesten hele svangersnkapet ... I alle fall siden 4 mnd...
Har ikke skjønt hvordan folk kan ha det så varmt inne hos seg og sånn.. he he[:D]
Her går sambo og tenner opp i ovnen.. mens jeg ikke skjønner hvorfor han skal det !!!!
Hadde det vært opp til meg, hadde vi nok spart veldig mye strøm i vinter!!!!
Hahaha[:D][8D][:D]
Var hos legen på mandag.... Det var sååå varmt inne på venterommet... Når jeg satt der merka jeg at jeg hadde svettemerker under puppene utpå gensern...
Tok seg bra ut det ???? Må le!![:D]

Har lest litt om å være varm.. Gravide og ammende produserer mye hormoner,
så etter fødselen så er det ikke sikkert det går over med én gang... så det er vel bare å være forberedt på å være varm og svett en stund til!!

ORIGINAL: Varia

JAAAA!!! men kommer veldig i rykk og napp. Kan gå dager imellom hver gang. Så jeg sover med dyne og har normal temperatur i leiligheta. MEN så helt plutselig er det som om jeg blir kokt innvendig og jeg blir helt rødflammet og svetten rennet. Helt grusomt.

Samme her. Husker det var verre sist gang jeg var gravid. Da våknet jeg midt på natta og var klissvåt.... Men bare vent til amminga de første månedene! Da rant svetten og melka om hverandre. Må si jeg følte meg lekker da ja....[&:]

samme her..bruker å si at nå vet jeg hva som venter meg med alle hetetoktene i fremtiden [8D] heheh
 men fyy hvor plagsomt det er!

Jeg og! Er veldig varm av meg og har vært det siste måneden. Har litt vann i kroppen og tenker at det er fordi kroppen prøver å bli kvitt dette overflødige vannet ved å bli varm og svette det ut.
Sover oppå dyna med vinduet oppe om natten...uten å fryse..[&:]

Back
Topp