Andre med evig stabil baby!!?? (seteleie)

Tjolahopp

Elsker forumet
[&o]Jeg har til nå aldri kjent et eneste spark plassert over navlen... & i de siste 2 mnd så har de KUN vært plassert ned i blæra/tarmene... den sjønner ikke hvordan den skal snu seg/bevege seg! Noen andre som har slike stabile babyer? syns det begynner å bli litt skummelt... spesielt når "alle andre" snakker om viltre barn som snur seg opp/ned/kryss og tvers...

En ting til, vet at babyer kan feste seg med rumpa ned... (mulig det er litt tidlig for meg å tenke på det nå) men hvor tidlig kan det skje??

(har en tenkedag i dag [8|])

ORIGINAL: **Flash**

Jeg har til nå aldri kjent et eneste spark plassert over navlen... & i de siste 2 mnd så har de KUN vært plassert ned i blæra/tarmene... den sjønner ikke hvordan den skal snu seg/bevege seg! Noen andre som har slike stabile babyer? syns det begynner å bli litt skummelt... spesielt når "alle andre" snakker om viltre barn som snur seg opp/ned/kryss og tvers... [&o]

En ting til, vet at babyer kan feste seg med rumpa ned... (mulig det er litt tidlig for meg å tenke på det nå) men hvor tidlig kan det skje??

(har en tenkedag i dag [8|])

den har vel bare funnet seg en god stilling da ( med føttene ned)

var det jordmora også sa, at den sikkert liker å ligge slik [:)] Får håpe det bare er det og at det ikke er noe galt som er årsaken til stillingen!

Jeg er også litt bekymret for dette. Veslenurket i magen ligger å grafser med bena ned i skrittet mitt. Kjennes ut som om hun prøver å sparke seg ned og ut. Kjempe-ekkelt. Er i uke 25 nå, og synes at det er litt skummelt med denne sparkingen nedover. Har heller ikke kjent noe særlig sparking andre steder, så det er tydelig at babyen har funnet en favorittstilling. Har gått gravid tre ganger før, og det har ikke vært noe slikt før. Jeg vil gjerne høre fra andre som har hatt barn i seteleie, om de har kjent det slik og ev. hvor tidlig de merket det. Jeg vet at babyen kan snu seg lenge ennå, men er litt redd for at den har funnet favorittstillingen!! Jeg føder store barn, og har styrtfødsler, så tanken på setefødsel er ikke særlig fristende. Tror ikke jeg hadde fått lov av jordmor om jeg ville heller.... Ikke det at ks er særlig fristende heller. Huff, får håpe at vesla i mageen legger seg til nye vaner snart, for dette er ekkelt!!

oida... hvis du har hatt 3 fødsler og ikke opplevd sånn før så blir jeg iallefall redd/bekymret nå... spesielt siden den har holdt på sånn i flere mnd... *grøss* [&:]

lille gullet mitt lå med rumpa ned fra start og til uke 35-37, da snudde han seg.. kjente også kun spark nedover.. nå ligger han med hodet ned, så du må ikke gi opp håpet enda..

Halloen....
Ei vennine av meg fik vite det at hodet var festet og alt var greit....
Såh måtte hun på ultralyd noen dager før fødselen, Og hodet var fremdeles festet fikk hun vite....
Men da den ene legen kom for og se på ultralyden, Lå babyen feil vei, Det var rumpen som hadde vært ned, Og Ikkje hodet....
Litt skummelt at sånt kan Skje..

Takk for svar!![:)]
Da får jeg leve i håpet jeg også... den har jo nesten 8 uker på seg fremdeles [:D]

ORIGINAL: Dorothy_1

Halloen....
Ei vennine av meg fik vite det at hodet var festet og alt var greit....
Såh måtte hun på ultralyd noen dager før fødselen, Og hodet var fremdeles festet fikk hun vite....
Men da den ene legen kom for og se på ultralyden, Lå babyen feil vei, Det var rumpen som hadde vært ned, Og Ikkje hodet....
Litt skummelt at sånt kan Skje..

Vi svarte kansje på denne tråden samtidig i går, fikk ikke med meg at du hadde svart!?
Ja, Det var skummelt!! Skulle tro jordmora kunne kjenne forskjell på dèt... men et hode & en rumpe kjennes, for meg, helt likt ut da![8|]
Nå er iallefall jeg forberdt på min er i fare for å holde seg med rumpa ned iallefall!! så satser på jeg ikke havner i noen slik situasjon...[:)]

Litt sjokkert over at sånn kan skje ja!!

Back
Topp