Andre med barn som ikke....

Veraa81

Glad i forumet
Vil sove lenge ute i vogna?

Legger ho ut,men vaakner etter 20min,da maa jeg ut aa trille saa ho sovner.

Skriver fra ipad saa mangler bokstaver...

Tips til meg, vil ha ei som sover hele luren uten trilling!!!

Her sover ikke tulla mer enn 30 min om vi triller eller ikke, så desverre ingen råd å komme med...[8|]

Etter at vi var i Mexico i 5 uker, har det blitt dårlig med soving ute...
Men det er jo så bra for dem, så her skal det jobbes for at hun skal komme inn i den rytmen igjen!!

ORIGINAL: Lenelill

Her sover ikke tulla mer enn 30 min om vi triller eller ikke, så desverre ingen råd å komme med...[8|]

Sign

desverre[8|]
jeg gjør ingenting spesielt,legger henne ut i vogna og vugger på den og triller den litt fram og tilbake til hun sovner,og da kan hun sove ett par timer...samme egentlig om jeg triller tur

Her kan han sove suuuperlenge, sålenge vogna er i bevegelse[:-]. Når vogna stopper, tar det max 3min før det er fult kjør! Han har aldri sovet ute i vogna når den står i ro faktisk. [X(]

Her soves det 30-45 min uansett om hun bare lgger ute, om det trilles, om hun sover inne, på fanget mitt, ja uansett hva jeg har prøvd. Så har dessverre ingen tips.[8|]

ORIGINAL: Lenelill

her å!

Her legger jeg han i vogna,triller den litt frem og tilbake og da sovner han.Kan da sove i 2-4 timer uten noe problem[:)]

Mikkel har ikke villet før de siste to ukene så annbefaler deg å prøve en stund før du gir deg:) om jeg går tur i byen er det noe annet da våkner han så fort vongen stopper så er umulig å gå i butikker alene..

Back
Topp