andre med bakovervendt livmor?

Istra

Glad i forumet
 Lurer på om det er andre som har bakovervendt livmor og som ikke har kjent livmoren utenpå enda? Har også problemer med å finne hjertelyden med doppler. Er jo bare 11+1 i dag, så det er kanskje ikke uvanlig at livmoren ikke har kommet skikkelig opp enda, og at hjertelyden er vanskelig å finne. Fant lyd på 130 slag her om dagen, men synes det var litt lite for å være så kort på vei... men vet så lite om dette..

Leser samtidig at det er så mange som kjenner liv, har fått mage og hørt hjertelyden "leeenge" [8|] Blir jo bekymret da vettu... [&o]

å kjenne liv utenpå nå er jo veeeeldig tidlig altså..jeg er 13 uker, med bakovervendt livmor, og har ikke kjent liv selv enda..jeg regner heller ikke med å kjenne noe på maaange uker enda [:)] sist kjente jeg ikke liv før jeg var 20 uker på vei, men da hadde jeg foranliggende morkake og..

ORIGINAL: bibbiii

å kjenne liv utenpå nå er jo veeeeldig tidlig altså..jeg er 13 uker, med bakovervendt livmor, og har ikke kjent liv selv enda..jeg regner heller ikke med å kjenne noe på maaange uker enda [:)] sist kjente jeg ikke liv før jeg var 20 uker på vei, men da hadde jeg foranliggende morkake og..

Kjenne liv utenpå hadde vært noe... men, jeg mente så klart fra innsiden [;)]
Fikk ikke mage før uke 19-20 sist jeg heller, og den gangen sjekka jeg ikke noe hjertelyd før JM gjorde det på kontroll senere i svangerskapet. Tror jeg kjente spark i uke 16-17 (rett før UL).

Jeg fikk vel bare et anfall her i sted, da jeg synes det er så mange som har fått mage og kjent liv (misunnelig? [:)]). Er vel flere som IKKE har det enda går jeg ut fra, men det er jo liksom ikke noe å skrive om, så da leser man vel naturlig nok om de som har merket forandringer [:D]

Får luske tilbake til mars - der jeg hører hjemme [8D]

hørte ikkje hjertelyden før uke 13, å da stemte terminen 100%. sist gang hørte de hjertelyd i uke 10. varierer. me første så var den lav.. har og innover livmor, aldri vert noe problem. fikk nå ut første mann;)

ORIGINAL: Istra

Kjenne liv utenpå hadde vært noe... men, jeg mente så klart fra innsiden [;)]
Fikk ikke mage før uke 19-20 sist jeg heller, og den gangen sjekka jeg ikke noe hjertelyd før JM gjorde det på kontroll senere i svangerskapet. Tror jeg kjente spark i uke 16-17 (rett før UL).

Jeg fikk vel bare et anfall her i sted, da jeg synes det er så mange som har fått mage og kjent liv (misunnelig? [:)]). Er vel flere som IKKE har det enda går jeg ut fra, men det er jo liksom ikke noe å skrive om, så da leser man vel naturlig nok om de som har merket forandringer [:D]

Får luske tilbake til mars - der jeg hører hjemme [8D]

Jeg har ikke fått noe særlig mage enda, og jeg nærmer meg 14 uker. Det kommer etterhvert. [:)]

da jeg skulle opereres for blindtarmen så snakket legen noe om at livmoren min lå feil vei... skjønte ikke stort av hva hun mente men[&:]

Må signere fruen her....
Er ikek vanlig å kjenne liv før mellom uke 17 og 22[;)] Så inegnting å bekymre seg for! [:)] Sist kjente eg ikke noe før eg var 19 uker på vei, og da låg også morkaken fremme.
De fleste av de som har kjent liv nå er andregangsfødende...
Så slapp helt av og nyt magen, sparkene kommer om ikek lenge skal du se[:D]

Back
Topp