S slanker Glad i forumet 10 Apr 2010 #2 Har en jente som er født juli 06 jeg også Hmmmm, har du vært masse inne på juli 06? kjenner ikke igjen nice ditt[8|]
Har en jente som er født juli 06 jeg også Hmmmm, har du vært masse inne på juli 06? kjenner ikke igjen nice ditt[8|]
L lillepia Flørter med forumet 10 Apr 2010 #6 Har en gutt som ble født 09.april å har fått en 4 åring i huset. [:)]
2.Gangsmamma Glad i forumet 10 Apr 2010 #7 fødte ei jente 6 oktober 06 :-) var her inne på babyverden da også. men ikek vært her i mellomtiden.
S slanker Glad i forumet 10 Apr 2010 #9 Var der mye da jeg var gravid og babytiden. Kalte meg Rosapute da Har du nytt nick? Gammle nick mitt før var Viksi[;)][:D]
Var der mye da jeg var gravid og babytiden. Kalte meg Rosapute da Har du nytt nick? Gammle nick mitt før var Viksi[;)][:D]
S slanker Glad i forumet 13 Apr 2010 #14 Koselig ar det er fler med 4 /snart 4 åringer i huset som blir storesøsken[:)] Min datter gleda seg veldig, så vi får se[8|][:D]
Koselig ar det er fler med 4 /snart 4 åringer i huset som blir storesøsken[:)] Min datter gleda seg veldig, så vi får se[8|][:D]