Andre med øm/vond navel ?

Et-nytt-gull

Glad i forumet
Som merkes spesielt godt om noe eller noen er borti ? Når jeg ligger så kjennes det omtrent ikke.

har ikke det selv. Kan o være strekket i magen som gjør det. Men vet også at brokk gir den følelsen... (høre med legen kanskje?)

Sniker fra september!
har navlebrokk og er øm og synest det er ubehaglinat folk tar på navelen og området rundt :/

usj... Kjenner det godt og om jeg er arkiv en dag(går mye,enten i jobb eller ellers) og så kjenner på.. i og rundt navlen .. Tenkte og nevne deg for jordmor om 1 1/2 uke :-/

Har en liten navlebrokk etter forrige svangerskap, og navelen min føles øm og nummen, en veldig ekkel følelse. Blir helt uvel om jeg eller noen kommer borti den, ikke fordi det gjør vondt, men fordi den føles så rar å ta på... vanskelig å forklare.. :P

Har ikke opplevd det, er øm i magen til tider, men det kommer av harde og ekstremt mye spark. Som de andre snakker om her, navlebrokk etc, så tenker jeg at jeg ville tatt det opp med lege/jordmor :) Det kan selvfølgelig være het uskylding, men noen ganger er det bedre å spør en gang for mye :)

Back
Topp