Andre med «blødning» i syklus?

Krepsen1983

Forelsket i forumet
Hei! Jeg er 12+4 idag, alt bra med den lille (så vidt jeg vet). det jeg lurer på er om flere her inne har opplevd å blø, små mengder, rundt den tiden mens skulle vært? Har blødd/spottet 1-2dager alle tre mnd...ikke menssmerter eller slikt, og vet at blødning er «vanlig», men synes det er så rart at det kommer i syklus...:wideyed:
legen sier alt er normalt, og at jeg ikke skal bekymre meg - så vil egt bare høre om andre har opplevd dette? Uansett hvor mye man blir beroliget, så er blødning så utrolig lite morsomt å få...:(:(

Jeg har ikke opplevd dette, men kan også bekrefte at jeg har lest og hørt dette :) så du skal sikkert føle deg betrygget med å høre på legen her! Skjønner at du likevel vil høre fra andre altså

- ingen her som har opplevd det samme?

Jeg har lest om flere som har hatt tilnærmet mensen en gang i mnd helt frem til fødsel (og da gjerne vært ~ 5 mnd på vei før de i det hele tatt innser at de likevel er gravide.)

En venninne av min tidligere svigermor hadde det sånn helt frem til fødsel og barnet ble født frisk og fin:happy:

En venninne av min tidligere svigermor hadde det sånn helt frem til fødsel og barnet ble født frisk og fin:happy:
Ja jeg må vel bare slå meg til ro med det:) har jo ingen grunn til å tro at noe er galt - men når blod viser seg kommer jo bekymringene med en gang. Har fått svar flere steder at dette er opplevd av flere, så det beroliger meg mye:)

Back
Topp