Andre mageboere som ikke liker å kjøre bil?

Evette

Gift med forumet
Vet det høres sært ut, men det slår ikke feil! Hver gang sambo kjører og jeg er passasjer så slår lille seg helt vrang. Virker som han strekker hele kroppen og jeg får sinnsykt vondt! Føles ut som han skal presse seg ut! De siste gangene har det vært såå ille at sambo må stoppe opp bilen slik jeg får gå ut av bilen å gå litt rundt. Han er aktiv når jeg kjører bil også, men ikke ikke like ille som når sambo kjører... Kan det hende at han merker at jeg er anspent og at det er derfor han blir så vill? Sambo er en flink sjåfør da:p

Kanskje hvis du er stresset? Merker nemlig at hvis jeg får litt høy puls pga. stress så blir mini ganske vill. Men ingen spesielle situasjoner som trigger det hos meg, bare ganske generelt når jeg blir stresset :)

Min presser seg opp i ribbeina hver gang vi kjører... står å kjører både rumpe og bein langt pokker oppi brystkassen min. Deilig....

Kanskje hvis du er stresset? Merker nemlig at hvis jeg får litt høy puls pga. stress så blir mini ganske vill. Men ingen spesielle situasjoner som trigger det hos meg, bare ganske generelt når jeg blir stresset :)
Ja, er jo det jeg tenker vi og. At jeg føler jeg slapper av, men likvele stresser av en eller annen grunn:p det har iallefall blitt slik at jeg kjører mest for jeg orker ikke det smerteh*** som kommer hver gang jeg sitter på:p

Jeg hadde det akkurat på samme måte før han snudde seg i magen! Helt villball i mellomgulvet hver gang min kjære kjørte.. Og det er ikke fordi jeg følte meg utrygg, samboeren er yrkessjåfør og jeg er alltid veldig avslappet når han kjører... Jeg kommenterte det og tror kanskje det var bilen, for han var aldri sånn da jeg satt på med mamma eller når vi kjører med svigers... Men han ga seg når han flyttet seg lengre ned i bekkenet med hodet ned... Rart... Kanskje dempinga på bilen ikke er 'bra' nok og han 'tok igjen', han er litt sånn som dytter tilbake og spreller hvis jeg har vært mye i bevegelse... :-P

Her er mini helt rolig når vi kjører. Enten om det er jeg eller samboeren :happy: Vi er begge yrkessjåfører, så hvis jeg er med mannen på tur og skal kjøre selv så kan det bli aktivitet, for da er det den kommende far som sitter og styrer musikken, noe som kan lage litt fart nedi der på grunn av høy lyd :hilarious: Her er det skikkelig ille så fort jeg legger meg under dyna på kveldene.

Back
Topp