Andre juledag

lenemor

Forumet er livet
Her er vi strålende fornøyde - August sov i hele natt, bortsett fra litt sutring i firetiden, og våknet ikke før jeg var ferdig på badet klokka ni i morges. JOhanna har sovet i senga mi, og hun er ei lita sprelledokke, jeg hadde knær og føtter både i ansiktet og på magen/ryggen til enhver tid.

G er hos en kompis, han reiste i går kveld, og jeg regner med at det lir litt utpå dagen før han kan kjøre hjem igjen, så vi koser oss her, damene og lillebror. Johanna er så proppfull av energi så det er til å bli sprø av - og ikke orker vi å være noe særlig ute heller, det er bikkjekaldt og hun vil inn igjen med en gang. VI får trille oss en tur når August er klar for å sove, og så satser vi på å gå/løpe av oss litt energi da

God morgen!! Her starta dagen og i 9 tida.. Og jeg la meg kl 23 i går.. HERLIG! Ingen som våknet i natt heller.. Balsam.. [:D] Her går det i dukker og lego hele dagen lang..! Være er helt fantastisk!! Snø og sol.. [:D] Maren har og klart å få øyebetennelse, men vi har øyedråper, så vi får starta behandling i dag.. [:)]
Må vel prøve å få oss en liten tur ut seinere å ake litt.. Sambo skal spille romjulscup i dag, så jeg og Sindre skal en liten tur ned å se på mens Maren er hos mormor.. [:)]

I dag var barna oppe litt før halv ni, og det kan jeg like veldig godt asså [:D]
Vi har spist super god frokost i dag, og nå sitter jentene her med sånne bindeez perler, sønnen til sambo med biler og William sitter å koser seg med katten, som vi tror venter kattunger snart [:-]

Ellers så synes jeg det er DEILIG at vi bare skal være hjemme å slappe av og kose oss i dag [:D][:D]

God andre dag :-)
Her startet dagen kl 09.00 med frokost og tv.
Nå jobber jeg litt før vi skal ta en litten tur til mamma og pappaen min.
Ellers så blir det pakking.
Vi skal på båttur til keil i morgen, gleder oss masse alle sammen.
Christian gleder seg til å bade.

9 er et magisk tidspunkt. Mine unger sov til da også. Utroligt! Så kanskje jeg klarer å se film i kveld uten å sovne på sofaen. Sovnet 21 igår. Så egentlig burde jeg være godt uthvilt....

Back
Topp