Andre i samme situasjon?:)

Ønskedrøm2016<3

Betatt av forumet
Heihei :)
Andre her hvor dere er henvist til ivf uten at de finner noen "ordentlig" grunn for at dere ikke blir gravide?

Her er alt generelt sett bra med oss begge, kun at min el er litt uregelmessig.
Den kommer av seg selv noen mnd, andre ganger ikke. Har prøvd pergo, funket noen ganger, andre ganger ikke.

Hva er deres gunn til ivf? :)

Vi fikk diagnose uforklarlig barnløse, fant ikke noe med noen av oss. Under selve forsøket viste det seg at mannen hadde dårlig sædkvalitet likevel, så det ble icsi.

Gravid i uke 15 nå, lykke til! :-)

Samme her. Absolutt ingen grunn til at vi ikke skal få det til. Det bare går ikke. Så vi er nå på andre forsøk på St Olav, men første forsøk med uttak og innsett. Ruger nå på et egg, og satser på at det er gullegget :D

Samme her !!! Uforklarlige barnløshet, vi er heldige som fikk det til på første forsøk så vi er ikke så barnløse lenger da :p

Det er ingen spesiell grunn for at vi ikke får det til, jeg har lett pcos, men har regelmessig mens og har EL.
Vi klarte å bli gravide på egenhånd for første gang på 7 år som prøvere i oktober, men mistet dessverre.
Men siden har det ikke klaffet, så satser på at IVF er veien for oss :)

Vi er også uforklarlige. Vi er gravide nå så det er håp :-)

Gratulerer :)
Ble dere gravide selv eller ved ivf?:)

Takk :-)

Vi måtte få hjelp av IVF. Ble gravid på fersk forsøket, men mistet, ble så mirakuløst gravid av oss selv måneden etter, men mistet nok en gang. Tror medisinene kanskje ga eggene mine en boost :-) Nå er jeg gravid etter fryseforsøk. Vært en lang og hard kamp, men fantastisk når man endelig lykkes :-)

Takk :-)

Vi måtte få hjelp av IVF. Ble gravid på fersk forsøket, men mistet, ble så mirakuløst gravid av oss selv måneden etter, men mistet nok en gang. Tror medisinene kanskje ga eggene mine en boost :-) Nå er jeg gravid etter fryseforsøk. Vært en lang og hard kamp, men fantastisk når man endelig lykkes :-)

Ja, ser for meg både opp og nedturer før man sitter igjen med lykken :)

Hvilke medisiner måtte du ha?:)

Ja, ser for meg både opp og nedturer før man sitter igjen med lykken :)

Hvilke medisiner måtte du ha?:)

Sorry for sent svar..

På fersk hadde jeg synarela, gonal-f, ovitrelle og lutinus. På frys hadde jeg progynova og lutinus

Back
Topp