andre hobbyer enn scrapping?

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
Scrapping er jo fint det men... Er det ingen som driver med andre ting også/istedenfor?

Jeg broderer, hekler (akkurat begynt å lære meg det), strikker (innimellom), har fått dilla på å sy i det siste. Har sydd noen drakter og har begynt å quilte to tepper. Var så fornøyd med de at jeg tror jeg kommer til å lage flere. Ellers liker jeg å lese, høre musikk, brenner endel cder innimellom. Elsker å lage mat. [8|] 

Liker også album, men holder meg til å klippe, lime, skrive litt og klistre klistremerker i dem. Ikke noe scrapping her... Det fins så mye fint man kan gjøre med album!

Når jeg ikke er gravid trener jeg. Er blitt sykemeldt fra sats. Har danset endel magedans... Det er supergøy. Håper å få dannet en gruppe etter at baby har kommet så jeg får danset mer! Det er så godt for kropp og sjel!

Quilting er den store tingen i huset akkurat nå da! Hvis noen andre driver med det så hadde det vært gøy å høre litt om det!

sy bunad - lage kort - diverse "kreative" gaver - synge ...

Så spennende å sy bunad. Syr du til deg selv eller til andre? Jeg og mamma har sydd endel sammen i det siste. Det er så koselig. Vi lager mønster og klipper sammen, jeg syr og hun stryker. Vi er riktig så flinke syns jeg. Kanskje jeg skal foreslå for henne at vi skal lage en bunad... Kan ønske meg stoff og mønster av pappa til jul! Det hadde vært gøy!

Hviklen bunad syr du? Jeg lurer på om jeg skulle ha Finnmarksbunaden (der jeg er født) eller Tromsøbunaden (der jeg har bodd siden jeg var to mnd til femten år). Falt ikke helt for Oslo-drakten. Hadde vært gøy om hele familien fikk drakt. Vet ikke om jeg får mannen til å bruke bunad. Tror det hadde blitt stilig på en mørk mann jeg.

holder på å sy bunad til min kjære (laaaangtidsprosjekt)...ellers både broderer jeg og strikker....lager en del serviettdecoupage og så er jeg kjempeglad i i små hobbyprosjekter av forskjellig slag, speiselt før jul....lage smånisser, støpe lys og såper, prøve nye teknikker og nye materialer. Lager også en del tre-arbeider, designer rammer, små skap etc....men har en liten pause fra det, jobber som sløydlærer så da trenger jeg litt pause fra snekringa på fritida[;)]

mine store hobby (og lidenskap) et FOTO!!

ORIGINAL: bæibi

Så spennende å sy bunad. Syr du til deg selv eller til andre? Jeg og mamma har sydd endel sammen i det siste. Det er så koselig. Vi lager mønster og klipper sammen, jeg syr og hun stryker. Vi er riktig så flinke syns jeg. Kanskje jeg skal foreslå for henne at vi skal lage en bunad... Kan ønske meg stoff og mønster av pappa til jul! Det hadde vært gøy!

Hviklen bunad syr du? Jeg lurer på om jeg skulle ha Finnmarksbunaden (der jeg er født) eller Tromsøbunaden (der jeg har bodd siden jeg var to mnd til femten år). Falt ikke helt for Oslo-drakten. Hadde vært gøy om hele familien fikk drakt. Vet ikke om jeg får mannen til å bruke bunad. Tror det hadde blitt stilig på en mørk mann jeg.

Syr nordlandsbunad til mannen min - han er egentlig Lofot-Glunt - men flytta til Østlandet med mamma'n sin som 2åring - men skikkelig Lofot-Glunt i hjertet, da[:)]

BØKER!!!!

Les mindre no enn før.... merkeleg......les for tida Olav Audunson i Hestviken, av Sigrid Undset.

Les 4 pocketseriar og; Sønnavind, Ingebjørg Olavsdatter, Hannah og Storgårdsfolk.

EG ER EIN LESEHEST [:D][:D]

Scrapper litegrann men det er noe jeg nettopp har begynte med da, skikkelig nybegynner..
Lager litt kort også..

Så leser jeg masse! Mest pocketbøker da..
Broderer..
Trener litt, periodevis!![:)]
Sudoku innimellom..

Har veldig lyst å lære meg å hekle da, så skal se når vinteren kommer![:)]

Strikke
Hekle
Lese
Male (lenge siden sist egentlig)
Scrappe
[:D]

Back
Topp