Andre her som har gallestein??

Gullet08

Betatt av forumet
Når jeg hadde gallestein hadde jeg så vondt at jeg krøp langs gulvet å skrek, det var altså første annfallet.
har du fått bekrefta at det er gallestein ved å ta ultralyd?

Jeg hadde ganske mange og store steiner å måtte til slutt fjerne hele greia, etter 6mndr med smerte helvette for å si det mildt [&:]
Først var greia fet mat, men etterhvert ble ALT inntak av mat/drikke utløsende for annfall å jeg var inn og ut av legevakt/sykehus hver dag nesten for å få denna sprøyta i rompa siden jeg ikke klarte holde på noen som helst piller den ene eller andre veien[8|]

Når jeg klemte rundt ved ribbeina slappet jeg faktisk mer av, var akkurat som jeg fikk flytta steinene litt eller noe, så det gjorde absolutt ikke vondere hvertfall, men igjen, jeg hadde utrolig sterke annfall å kunne vært stå, sitte, gå eller ligge, ble bare til at jeg vimset rundt eller krøp langs gulvet eller lå over doen å spydde i smerte kramper [&:]

kan jo være noe annet du har da?

Jeg har fått påvist gallestein, men hos meg så ligger den i ro, så jeg er ikke plaga med den (enda). Men jeg har problemer med den ene nyra mi, og da er symptomene ganske likt det du beskriver....

Back
Topp