Andre her som har gått over til vanlig melk?

Mamma_2013

ØnskerMegEnGullUnge2013<3
Hallo.
Kommer med mange rare innlegg jeg :p

Jeg lurer på om noen andre her har gått over til vanlig melk enn bare nan?

Sønnen min holder på å få tyggetenner/ jeksler eller hva de nå enn heter...

Han spiser måltidene sine, men han er grinete og vil heller ha flaske. Gir jeg nan vil han som regel ikke ha etter et par slurk... Men gir jeg har lett melk el ekstra lett i ny og ne så vil han heller ha det.

Jeg har jo gitt han så smått et par slurker slik at han smaker det, det med måltidene altså. Men nå vil han ha det i flaske og da gir jeg han 150 ml og det meste går rett ne, men kanskje 20-40 ml er igjen i flasken.

Snakket med hs og hun sier det er helt greit...?

Andre som har en innspill her :p
 
Ifølge hs forrige uke, så mente hun at vi ikke trengte å gi nan lenger, men kun kumelk. Vi har gitt kumelk en stund nå, men han har ikke drukket så mye av det. Han drikker generelt lite utenom flaskene sine da, Prøvde å gi han varm kumelk i stad og det så han ut til å like. Hadde vært litt godt å bli ferdig med den erstatninga, men samtidig er det jo en trygghet :) Han blir liksom mer mett og fornøyd etter erstatning enn fast føde.
 
Ifølge hs forrige uke, så mente hun at vi ikke trengte å gi nan lenger, men kun kumelk. Vi har gitt kumelk en stund nå, men han har ikke drukket så mye av det. Han drikker generelt lite utenom flaskene sine da, Prøvde å gi han varm kumelk i stad og det så han ut til å like. Hadde vært litt godt å bli ferdig med den erstatninga, men samtidig er det jo en trygghet :) Han blir liksom mer mett og fornøyd etter erstatning enn fast føde.
Jeg pleier og varme kunelk før gutten min får det, men når han spiser måltid og får noen slurk kumelk ved siden av da varmer jeg ikke. :) :D
 
Gabriel har begynt å f¨vanlig melk for halvannen uke siden ca. Å han elsker det!!!! Hver gang vi drikker melk, gir han helt klar beskjed om at det er noe han ønsker! :D
 
Frøkna får nå bare nan til kvelds, til frokost og lunsj får hun lett melk og liker det kjempe godt :)
Tror de små heller vil ha lett melk, kumelk generelt enn nan altså. :D Her vil sønnen min helst ha lettmelk, drikker jeg h-melk så vil han ha det også :p Men holder meg til lett melk enn så lenge. Han fyller et 27 :D
 
Han har smakt kumelk men har ikke gitt ham det utenom den ene gangen enda. Tipper vi gjør det snart. Blir deilig å bli kvitt erstatningen, den er jo sviiindyr!!! Og full av palmeolje, som jeg prøver å styre unna...
 
Back
Topp