Andre her som har fått pakke i fra Goboken?

Mamma til snart 2

Mammatilsnart2
Jeg fikk i dag.. Ligger hos kjæresten men var fine ting, han sende bilde :)

Er det en pakke du bestiller og betale for? som du må melde seg inn i liksom ?

Ja men menner å huske at jeg meldte meg ut med en gang etter jeg fikk pakken da jeg gikk med vesla :P er den det er reklame for her på babyverden :)

Ja men menner å huske at jeg meldte meg ut med en gang etter jeg fikk pakken da jeg gikk med vesla :p er den det er reklame for her på babyverden :)

Åja! Følge dårlig med på reklamane :P hehe, men har hørt så masse negativt om at dei masar og ringen fleire år i ettertid... Så har liksom fått litt skrekk for at det skal skje meg om eg "melde" meg inn :(

Åja! Følge dårlig med på reklamane :p hehe, men har hørt så masse negativt om at dei masar og ringen fleire år i ettertid... Så har liksom fått litt skrekk for at det skal skje meg om eg "melde" meg inn :(

Hmm jeg har ikke fått masse tlf fra dem iallefall men nå har jeg registret meg mot tlf selgere :)

Jeg meldte meg inn i goboken med førstemann og er fortsatt medlem :-) Utrolig mange fine bøker lillegutt har fått derifra, og han er en skikkelig bokorm :-)

Jeg meldte meg inn i goboken med førstemann og er fortsatt medlem :) Utrolig mange fine bøker lillegutt har fått derifra, og han er en skikkelig bokorm :)

Så bra :) husker de 2 minste søskene mine var medlem av goboken også når dem var små.

Jeg meldte meg inn i goboken med førstemann og er fortsatt medlem :-) Utrolig mange fine bøker lillegutt har fått derifra, og han er en skikkelig bokorm :-)

Mini var med i goboken fra første dag. Har lest og lekt masse m bøker fra dem. Aldri fått en tlf etter at jg meldte han ut. Var veldig fornøyd vi :) gutten eksker bøker og fortellinger!

Back
Topp