Mamma til snart 2
Mammatilsnart2
Jeg fikk i dag.. Ligger hos kjæresten men var fine ting, han sende bilde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det en pakke du bestiller og betale for? som du må melde seg inn i liksom ?
Ja men menner å huske at jeg meldte meg ut med en gang etter jeg fikk pakken da jeg gikk med vesla er den det er reklame for her på babyverden
Åja! Følge dårlig med på reklamane hehe, men har hørt så masse negativt om at dei masar og ringen fleire år i ettertid... Så har liksom fått litt skrekk for at det skal skje meg om eg "melde" meg inn
Åja! Følge dårlig med på reklamane hehe, men har hørt så masse negativt om at dei masar og ringen fleire år i ettertid... Så har liksom fått litt skrekk for at det skal skje meg om eg "melde" meg inn
Hmm jeg har ikke fått masse tlf fra dem iallefall men nå har jeg registret meg mot tlf selgere
Oh yes, they do
Å, de va lurt! Kordan gjere mann de? Eg e såå dritt lei av telefonselgara (sorry for tema skifte :s)
Jeg meldte meg inn i goboken med førstemann og er fortsatt medlem Utrolig mange fine bøker lillegutt har fått derifra, og han er en skikkelig bokorm
Tusen takk! nå har jeg også gjort det
Jeg meldte meg inn i goboken med førstemann og er fortsatt medlem Utrolig mange fine bøker lillegutt har fått derifra, og han er en skikkelig bokorm