Andre her som er sykt oppblåste?

jente 92

Elsker forumet
[emoji23]
eb21b4f21b6b45c5826041cacdefd21f.jpg

Altså, er ikke tynn til vanlig, men merker tydelig at jeg er oppblåst :P

Her også :(
Har en veldig oppblåst mage og den mer veldig hard å ta på.
Prøver å gjemme den med litt store t-skjorter.

Oh yes! Jeg la ut bilde i skravletråden. Føler jeg ser ut nå i uke 6 som i uke 16 sist.

Godt jeg ikke er alene :) skal liksom prøve å ikke si noe til folk før uke 12 eller noe :p får se om det går. Haha
Jeg har ikke tenkt så mye når jeg skal si det. Nærmeste familie vet det allerde, vært prøvere i mange og og dette var IVF.
Men vil nok vente så lenge som mulig om jeg kan før jeg sier det på jobb.

jepp. På med daffeklær med en gang jeg trør inn døra. Til og med strømpebuksene er irriterende. Funderer på å kjøpe gravidstrømpebukser og se om det kan hjelpe. Kjole burde være passe relax å gå i sånn egentlig.

jepp. På med daffeklær med en gang jeg trør inn døra. Til og med strømpebuksene er irriterende. Funderer på å kjøpe gravidstrømpebukser og se om det kan hjelpe. Kjole burde være passe relax å gå i sånn egentlig.
Har prøvd det (hadde fra sist), den bare sklei ned i dag, så magen var ikke så stor.

I feel ya. Hadde samme utfordring sist også. Det eneste jeg trøster meg med er at når jeg ser på bilder av magen uke 13 sist (var då jeg begynte å dokumentere), ser jeg virkelig ikke gravid ut. Husker jeg følte meg megasvær. Håper det er tilfellet denne gang også :P

Ingen av buksene det var gooood plass i sist uke passer denne uken :eek: Si meg at det forsvinner? Lei av å gjemme meg i mannen sine gensere :wacky:

Sånn var jeg i gårkveld! [emoji23] jeg snudde meg til samboern å bare off jeg er så syykt opplæblåst, å han bare oh damn! :o hhahaha

Ha ha.. skjønner akkurat hva dere mener.. ser ut som jeg allerede er godt uti 2 trimester.. :p

Jepp. Hadde samme problemet sist gang også. Fikk veldig tidlig mage, og det var ikke bare luft. Magen var enorm tilslutt [emoji23] De trodde først det var tvillinger, og så trodde de han kom til å bli sånn 6kg [emoji23] han var "bare" 3960g!

Føler meg utruligt oppblåst på kvelden og etter måltider. Nytter ikke og holde inne magen, må stramme magemusklene. De må jo trenes uansett så hvorfor ikke gjøre med de som med knip øvelsene? Har lest att gravide bør prøve å stramme magemusklene istedenfor å la magen strutte siden de deler seg i svangerskapet og vil lettere gå isammen igjen etterpå hvis de trenes jevnlig.

Back
Topp