Andre her med antifosfolipidsyndrom?

Dutterina

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Hvilken behandling får isåfall dere i første trimester?
Jeg kjenner jeg stresser skikkelig for det er veldig stor sjanse for SA i hele svangerskapet..
I tillegg er det stor sjanse for blodpropp gjennom hele svangerskapet, så mitt svangerskap er hva de kaller høyrisikosvangerskap.. kjenner jeg blir litt varm av tanken på dette, og ikke i positiv forstand [emoji36]

Last edited:
Vil bare ønske deg masse lykke til[emoji173]️ må være ekkelt å gå med de bekymringene!

Aner ikke hvilken sykdom dette er, men du får vel også ekstra oppfølging? Og kanskje blodfortynnende pga fare for blodpropp?

[emoji173]️

Aner ikke hvilken sykdom dette er, men du får vel også ekstra oppfølging? Og kanskje blodfortynnende pga fare for blodpropp?

[emoji173]️

Ja, satser jo på det, men er så skummelt [emoji87] i tillegg har jeg problemer med hjertet, så håper virkelig folk setter i gang og passer på meg [emoji13] (det var bare tull, men at litt ekstra oppfølging skjer håper jeg jo veldig på!)

Så rart at et sterkt babyønske gjør at jeg liksom "ignorerer" sykdommer, for skal jo gå an (har legene sagt) å gå ett fullt svangerskap [emoji56][emoji85] men er veldig redd...

Ja, satser jo på det, men er så skummelt [emoji87] i tillegg har jeg problemer med hjertet, så håper virkelig folk setter i gang og passer på meg [emoji13] (det var bare tull, men at litt ekstra oppfølging skjer håper jeg jo veldig på!)

Så rart at et sterkt babyønske gjør at jeg liksom "ignorerer" sykdommer, for skal jo gå an (har legene sagt) å gå ett fullt svangerskap [emoji56][emoji85] men er veldig redd...

Skjønner godt bekymringene ;)
Om du tar en tur til lege vil du sikkert bli henvist til de rette instanser. Svangerskapsomsorgen i Norge er veldig bra <3 :)
Krysser fingra for at alt går bra!

Bli henvist til noen du kan snakke med om redselen også, så det ikke spiser deg opp og at du ikke kan nyte denne reisen.

Hva sykdommen angår har jeg ingen erfaringer. Vet at mange med fare for blodpropp blir satt på klexane gjennom hele svangerskapet

Bli henvist til noen du kan snakke med om redselen også, så det ikke spiser deg opp og at du ikke kan nyte denne reisen.

Hva sykdommen angår har jeg ingen erfaringer. Vet at mange med fare for blodpropp blir satt på klexane gjennom hele svangerskapet

Det er godt å høre at andre også blir satt på klexane! Får håpe dette går fint :) jeg kjenner jeg blir veldig betrygget når jeg leser hva andre har erfart på forumet [emoji7]

Det er godt å høre at andre også blir satt på klexane! Får håpe dette går fint :) jeg kjenner jeg blir veldig betrygget når jeg leser hva andre har erfart på forumet [emoji7]

Så lenge du er åpen om dine bekymringer og stiller spørsmål til du forstår svaret så går nok dette helt supert :)

Regner med du får tett oppfølging. Har hørt mange få blodfortynnende ved antifosfolipid syndrom, men ingen personlig erfaring.
Lykke til

Takk, jeg får god oppfølging, etter litt hysterisk gravidmas fra min siden [emoji1][emoji85]
Lov med hysterisk gravidmas når det er noe ekstra altså!

Back
Topp