Andre her inne som er blitt overrasket med Babyshower? <3

Malla

Betatt av forumet
Ble sikkelig overrasket igår, da noen veninner hadde ordnet Babyshower til meg<3, veldig koselig.. Ble ganske rørt, for d var så flott.. Pyntet med masse blå pynt på bordet, hadde laget" bleiekake" med masse flotte å nyttige ting..Å så hadde de laget taco til mat, noe av det jeg liker best<3.. Å itilegg så var jeg 30 uker igår<3.. Har vært litt lite aktiv med å skrive her inne, men følger mye med, men skal prøve bli flinkere fra nå av=).

Vedlegg

• 425239_10152897750215227_1395237813_n.jpg
    425239_10152897750215227_1395237813_n.jpg
    53,4 KB · Visninger: 114
Ååååå. Heldige du som har så hærlige venninner ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så heldig du er :))
Jeg har og lyst, men har INGEN FORHÅPNINGER i det hele tatt da jeg ikke har noen slike venninner:)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Åå så heldig! Her blir det nok ikke noe sånt tror jeg.. :/

åå så heldig du er :) Tror ikke jeg har noen venninner som kommer til å arrangere det for meg gitt..

Så heldig du er. Jeg har heller ingen tro på at det kommer et slik min veg ;)

Nei, og tviler på at noen arrangerer noe sånt for meg. Med første arrangerte jeg mitt eget, med andremann var jeg midt i er brudd og hadde ikke sjans til å tenke på noe annet enn barna og meg selv. Denne gang har jeg nok alle mine beste venner altfor langt unna, til at det blir noe babyshower på meg. Har arrangert et for svigerinna mi, og det ble kjempeartig!

Jeg har ikke tenkt tanken engang på at noen kommer til å arrangere noe slikt for meg, helt fram til moren min avslørte at en venninne av meg planlegger å overraske meg. Kjente at jeg ble ganske sint når hun avslørte de, for de var jo ikke meningen at jeg skulle vite om det. Så nå må jeg late som om jeg ikke visste noe når det blir. Men kjenner jo at jeg gleder meg og det kommer sikkert til å bli superkoselig:) Jeg vet jo fortsatt ikke så mye om det, som når det er eller hvem som kommer

Jeg blei overrasket igår av min kjære søster, en flott gjeng med venninne og en fin familie :) hadde en kjempe koselig dag og fikk.masse.fint :))

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Jeg var like heldig som deg igår:) Fikk overraskelsesbesøk av 10 flotte veninner fra forskjellige steder og tidsepoker i livet (fantastisk at de har planlagt dette og fått med så mange). Samboeren min har visst det hele tiden og holdt helt tett så jeg hadde ingen bange anelser. De kom på døren med mange tapasretter, presanger og bleiekake. Trodde jeg skulle dåne på stedet. Har aldri før noen gang blitt så overrasket og rørt:) Tårene sprettet opp. Koste oss hele kvelden med gode samtaler, god mat og en runde med presentasjoner (da flere ikke kjente hverandre) og en runde med navneforslag:) Kommer ikke over sjokket med det første men føler meg helt utrolig heldig som har så mange gode venner som ønsket å gjøre noe sånt for meg:) Jeg passerte også 30 uker akkurat igår..:)

Så koselig gjort av vennene deres :)
Her har vi ingen tradisjon for babyshower så er i så måte ingenting jeg savner :)

Har vært med på til samme venninne to ganger, skikkelig koselig! :) :) Men har ingen forhåpninger om at det blir arrangert for vår del, men det gjør ikke'no, hehe :) Ikke så god på å motta sånn oppmerksomhet, rett og slett.

Nei :-/ den eneste overraskelsen jeg har fått er hvor utrolig mye venner trekker seg unna når en er gravid :-( "hun kan liksom ikke være med på noe"....

hmmm...det er ingen koselig overraskelse når en oppdager at venner har gjort både det ene og det andre sammen uten å inkludere deg. Et tips er å hinte litt om hvordan du føler det eller bare si det rett ut at du gjerne ønsker å være med på ting selv om du er gravid. Ta også gjerne initiativ til å møtes hjemme hos deg, ute eller andre ting. Det kan være hva som helst, men da finner de nok fort ut at du ikke trenger å være kjedelig selv om du er gravid. Dette er hvertfall min erfaring. Det handler nok ikke om at de ønsker å være sammen med deg, men de tar kanskje noen kjappe slutninger uten å tenke seg om. Jeg kjøper meg gjerne en alkoholfri vin og er med i festlige anledninger. Blir aldri med på byen, men kjører dem gjerne, så har vi likevel fått mye tid sammen med gode samtaler og mye prat:)

ImageUploadedByBV Forum1370379483.836278.jpg

Jeg har også blitt overrasket med babyshower! :)
Koselig når veninnene virkelig stiller opp, selv om jeg kun har en veninne jeg er med ofte.
Sikkert fordi hun er den eneste med barn selv :p

Back
Topp